سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارش وزارت امور خارجه درباره برجام به مجلس محرمانه نبوده و مشکلی در انتشار آن توسط رسانه‌ها وجود نداشته است.

به گزارش مشرق، نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 21 سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه گزارش وزارت امور خارجه درباره برجام در اولین جلسه این کمیسیون بررسی خواهد شد، گفت: مجلس هم مانند سایر ارکان نظام نسبت به روند اجرای برجام حساس است اما با صبر و حوصله کارها را پیگیری می‌کند.

وی افزود:‌ اگر آمریکایی‌ها روند عدم همکاری در اجرای برجام را در پیش بگیرند ما هم طبق قانون عمل می‌کنیم و تعهدات خود را انجام نداده و همکاری نمی‌کنیم.

شفیعی درباره بخشی از گزارش وزارت خارجه که اشاره کرده است محیط داخلی برای سرمایه‌گذاری خارجی امن نیست، گفت: این استنباط احتمالاً از مذاکراتی که در گوشه و کنار از سوی وزارت خارجه انجام می‌شود، شکل گرفته است که نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش وزارت امور خارجه درباره برجام به مجلس محرمانه نبوده و انتشار آن مشکلی نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس