کد خبر 559309
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرویز مظلومی تصور کرده بود که اگر در تمرین حضور داریم، می‌خواهیم جای او را روی نیمکت بگیریم.

به گزارش مشرق، جعفر مختاری‌فر درباره شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در هشتاد و دومین دربی پایتخت اظهار داشت: استقلال علم فوتبال ندارد و این موضوع به مربیان این تیم بازمی‌گردد. استقلال و تیم‌های دیگر بر اساس تجربه بازی می‌کنند و تنها تیمی که علمی بازی می‌کند، پرسپولیسِ برانکو است. وقتی برانکو تیم چهاردهم را به صدر جدول رسانده است، یعنی کارش را بلد است. قطعا به خاطر کار علمی برانکو، پرسپولیس به رده نخست رسید.

وی در واکنش به اظهارات پرویز مظلومی که گفته بود استقلال با برنامه، هفده، هجده هفته صدرنشین لیگ بوده است، گفت: یعنی برنامه داشته که در دربی چهار گل خورده است؟ اگر برنامه نداشت چه نتیجه‌ای در دربی رقم می‌خورد؟ من روز قبل از دربی در تمرین استقلال حضور داشتم و برخورد خوبی با من نشد. پرویز مظلومی و دیگر مربیان در فاز خودشان بودند و تصور می‌کردند که اگر در تمرین حضور داریم، می‌خواهیم جای آنها را روی نیمکت بگیریم. آقایان خودشان را عقل کل می‌دانند، در صورتی که طبل تو خالی هستند.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد اعتراض روز گذشته (یکشنبه) هواداران استقلال به کادر فنی و بازیکنان عنوان کرد: حق هواداران است که اعتراض کنند. ما برای مردم بازی می‌کنیم نه برای خودمان. 9 سال از عمرم را برای استقلال گذاشتم و دوست دارم این تیم قهرمان شود اما از نظر من، پرسپولیس قهرمان لیگ است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    غلط کردی...
  • جواد ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    با سلام كاملا با نظر پيشكسوت استقلال موافقم و واقعا استقلال هيچ برنامه اي براي بازي نداشت و بايد فكري در مورد سرمربي استقلال كرد با تشكر
  • علی ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    تنها دلیل موفقیت پرسپولیس، بها و باچ ندادن به بازیکنان قدیمیِ (بقولی، پیشکسوتان!) همیشه طلبکار تیم، و آوردن یه مربی کاربلد بوده ولاغیر...! مشرق! بالاغیرتاً نگو غیر قابل انتشار است!
  • امير ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    بي شعور
  • ماسال ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    آقای مختاری فر نظر داده و حق طبیعی اش هست.در دربی به پرسپولیس گل زده،بازیکن ماه،دوست داشتنی،خوش تیپ ،همه جوری اوکی،حالا یه نظر داده ،یه عده اسکل باید بهش توهین کنن. ببین اگه استقلال قهرمان بشه ،که خیلی سخت شده،بدل هوادار نمیچسبه.این سایت هم که کلمه "بیشعور،غلط کردی" را چاپ کرده،کار خوبی نکرده.من ندیدم آقای مختاری فر هیچ وقت به کسی توهین کنه.گور بابای اون فوتبالی که بخاطرش و بخاطر خودخواهی خودمان ،به دیگران توهین میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس