تیم فوتبال بارسلونا که بعد از شکست در ال کلاسیکو بحران بدی را پیش روی خود دیده است در جدال خانگی مقابل والنسیا نیز نتیجه را واگذار کرد.قهرمان اروپا برای اولین بار در 13 سال اخیر رکورد منفی 3 شکست متوالی در لیگ را ثبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم بارسلونا در ادامه روند ناامیدکننده اش بازی خانگی هفته سی و سوم لالیگا مقابل والنسیا را 2بریک واگذار کرد و علاوه بر از دست دادن برتری امتیازی نسبت به اتلتیکو مادرید و کاهش اختلاف با رئال مادرید به یک امتیاز، برای اولین بار از سال 2003، سه شکست متوالی در لالیگا را تجربه کرد.

 راکیتیچ( بازیکن بارسا) در دقیقه 26 و مینا در دقیقه 45 برای والنسیا و مسی در دقیقه 63 برای بارسلونا گل زدند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

تیم بحران زده کاتالان ها نیمه نخست را 2 بر صفر واگذار کرد. در این نیمه تیم بارسلونا با وجود میدانداری و فشار روی دروازه حریف در دقایق اولیه نتوانست به گل دست یابد و در عوض در دقیقه 27 با گل به خودی راکیتیچ از حریف خود عقب افتاد. توپ ارسالی از چپ پس از برخورد به راکیتیچ از زاویه بسته درون دروازه براوو رفت.

بارسلونا به حملات خود ادامه داد اما خبری از گل نشد و در دقیقه 45 سانتی مینا برای والنسیا گل دوم را هم به ثمر رساند تا بهت و سکوت نوکمپ را فرا گیرد. نکته جالب اینکه گل دوم هم از جناح راست بارسلونا، درست جایی که سرخی روبرتو جای دنی آلوس به کار گرفته شده بود به ثمر رسید.

شکست بارسلونای بحران‌زده برابر والنسیا/ چهارمین باخت در پنج بازی

نیمه دوم را بارسلونا با حملات فراوان آغاز کرد اما برای رسیدن به گل تا دقیقه ۶۳ صبر کرد. لیونل مسی در میان مدافعان والنسیا روی پاس جوردی آلبا دروازه حریف را گشود تا فاصله کاهش یابد. لیونل مسی با این گل به روند ناکامی خود در امر گلزنی پس از 5 بازی پایان داد. مسی در 630 بازی لالیگایی، 500 گل زده و 201 پاس گل نیز داده است.

بعد از آن بارسلونا با همان روش همیشگی به کار خود ادامه داد و یک موقعیت خوب را توسط راکیتیچ در دقیقه 74 از دست داد.

تیم انریکه بدون پلان بی در دقایق باقی مانده به حرکات انفرادی بازیکنانش دل بسته بود و یک بار هم توسط پیکه موقعیتی طلایی را هدر داد تا بارسلونا که در جام حذفی والنسیا را با 7 گل گلباران کرده بود برابر این تیم هم شکست را تجربه کند. این تیم بعد از تساوی برابر ویارئال، سه شکست متوالی را مقابل رئال مادرید، سوسیه داد و والنسیا پذیرفته و در لیگ قهرمانان هم برابر اتلتیکو مادرید باخت.

شکست بارسلونای بحران‌زده برابر والنسیا/ چهارمین باخت در پنج بازی
با این شکست بارسلونای 76 امتیازی تنها به خاطر برتری در بازی رودررو مقابل اتلتیکومادرید هم امتیاز در صدر ماند. رئال مادرید که تا چند هفته پیش 12 امتیاز از بارسلونا عقب بود با 75 امتیاز سوم است. مادریدی ها با این روندی که تیم انریکه در پیش گرفته است کاملا به قهرمانی امیدوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس