کد خبر 559181
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

منابع وابسته به نیروهای مردمی در الانبار عراق از نزدیک شدن ساعت صفر برای آزاد سازی فلوجه از لوث داعش خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه، سرهنگ «جمعه فزع الجمیلی» از فرماندهان نیروهای مردمی در الانبار گفت: نیروهای امنیتی و مردمی آماده عملیات در مناطق روستاهای النعیمیه زوبع در بیست کیلومتری جنوب شرق فلوجه و آزاد سازی آن  و پیشروی به سوی محورهای نزدیک به شهر فلوجه طی ساعات آینده می شوند.

وی افزود: نیروهای مشترک با حمایت هوایی در حال بررسی اهداف داعش در مناطق النعیمیه و زوبع که به مثابه ورودی های مهم فلوجه محسوب می شود هستند.

الجمیلی تاکید کرد: ساعت صفر برای عملیات بازدارنده نزدیک است و عملیات متفاوت از نبرد آزاد سازی الرمادی و هیت خواهد بود تا فلوجه آزاد شود و از چهار محور با مشارکت نیروهای ارتش، یگانهای مبارزه با تروریسم و پلیس و مردمی و عشایری این عملیات آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر منابع نظامی عراقی از ورود ۳۰۰ نفر از نیروهای لشگر ۱۵ ارتش عراق به قرارگاه عملیات نینوا در مخمور در جنوب شرق موصل خبر دادند.قرار است این نیروها وظیفه نگهداری مناطق آزاد شده را برعهده بگیرند.

در همین حال نجم الجبوری فرمانده عملیات نینوا اعلام کرد: آمادگی های امنیتی در جریان است تا صفحه ای دیگر از عملیات آزاد سازی شهر موصل از داعش انجام شود.محورهای دیگری در صورت رسیدن نیروهای نظامی گشوده خواهد شد.

الجبوری تاکید کرد: هماهنگی عالی میان عملیات آزاد سازی نینوا و نیروهای پیشمرگه در مخمور و دیگر محورها برقرار است.نیروهای مردمی و عشایری بهترین پشتیبان هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    با آرزوی پیروزی برای همه رزمندگان اسلام ناب محمدی بر اسلام سعودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس