کد خبر 559074
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

اردوی بعدی تیم ملی فوتبال پس از پایان فصل پانزدهم لیگ برتر آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، فصل پانزدهم لیگ برتر جمعه 24 اردیبهشت ماه سال جاری با برگزاری 8 دیدار همزمان به پایان می‌رسد.

بر همین اساس حدود یک هفته پس از این تاریخ و به احتمال زیاد از تاریخ 29 اردیبهشت اردوی تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده‌سازی این تیم برای حضور در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آغاز می‌شود تا ملی‌پوشان پس از چند روز تمرین در تهران برای برپایی ادامه اردوی خود و برگزاری دیدار با مقدونیه راهی کرواسی شوند.

البته شاگردان کی‌روش قرار بود 29 اردیبهشت راهی کرواسی شوند که با لغو این دیدار، به احتمال زیاد زمان اعزام نیز تغییر کرده و تیم ملی فوتبال دیرتر از موعد اولیه راهی این اردو خواهد شد.

از سوی دیگر برای برگزاری این اردو از دو جهت باید منتظر سورپرایزها ماند. اول اینکه مانند اردوی قبلی بازیکنانی که در این هفته‌های در تیم‌های خود نمایش‌های ایده‌آلی داشته باشند و روند بازی های خوب خود را حفظ کنند به این اردو دعوت شده و از آنجایی که در اردوی قبلی نیز بازیکنی مانند داریوش شجاعیان به تیم ملی دعوت شده و حتی لباس این تیم را هم در دیدارهای رسمی پوشید، این احتمال بیش از پیش تقویت می‌شود که ستار‌ه‌های تیم‌های باشگاهی به طور حتم در اردوی بعدی حضور خواهند داشت.

سورپرایز بعدی به عوامل و اتفاقاتی مربوط می‌شود که همواره در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی بروز می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به ممنوع‌الخروج شدن بازیکنان و کادرفنی، عدم همراهی برخی بازیکنان سرباز، نبود تجهیزات و امکانات مطلوب برای تیم ملی، مشکلات پروازی و ... اشاره کرد و باید تا روز اردوی بعدی تیم ملی منتظر ماند تا مشخص شود که سورپرایز منفی بعدی برای کی روش و تیمش چه خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس