کد خبر 558801
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

روزی که مادرید با بارسا فاصله ۱۳ امتیازی داشت و اتلتیکو مادرید برای رسیدن به صدر جدول ۹ امتیاز می‌خواست، لالیگا در جیب بارسلونا جای می‌گرفت.

به گزارش مشرق، دو تیم شهر مادرید تا همین چند هفته پیش هرگز تصور نمی‌کردند سایه به سایه تیم رویایی انریکه حرکت کنند، تیمی که در زمان گواردیولا نه همدست جدایی طلبان بود، نه مدافع پر حاشیه اش مدام قبل و بعد از هر بازی به مادرید و دولت اسپانیا توهین می‌کرد، نه در جنگ تاکتیکی کم می‌آورد و نه دچار غرور می‌شد اما همه این اتفاقات برای بارسلونا در همین چند هفته گذشته رقم خورد تا از معبد آبی و اناری یگانه تیم شکست ناپذیر قاره سبز یک تیم بحران زده و شکست خورده بسازد، تیمی که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برایش بدیهی بود اما از آن حذف شد.

در فینال جام پادشاهی اسپانیا کار ساده‌ای برابر سویا نخواهد داشت و در لالیگا اتلتیکومادرید را در فاصله 3 امتیازی و رئال مادرید را در فاصله یک امتیازی خود مشاهده می‌کند. امشب بارسلونا برابر والنسیا صف آرایی می‌کند و اتلتیکومادرید باید از سد گرانادا عبور کند.

آس اسپانیا از اردوگاه قوهای سفید اسپانیا تحت عنوان حجره کیمیاگری مادرید یاد کرده و نوشته است: با کیمیاگری مادرید می‌شود عدد 12 را به یک تبدیل کرد، فاصله ای که زیدان و مردانش را بیش از پیش به قهرمانی در لالیگا امیدوار کرده است، البته بارسلونا هنوز هم سرنوشت خود را در اختیار دارد و اگر از سد والنسیا بگذرد، تا حدود زیادی لالیگا را تصاحب کرده و باید این تیم را قهرمان احتمالی این لیگ بدانیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس