کد خبر 558487
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

نیروهای سوریه پس از جندین ساعت درگیری سخت با تروریست‌های جبهة النصره در استان قنیطره در جنوب سوریه، آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود کردند.

به گزارش مشرق، شب گذشته (جمعه) گروهی از عناصر تروریستی مستقر در حومه جولان اشغالی و ارتفاعات «الحمر» حملاتی شدیدی را علیه مواضع نیروهای مردمی سوریه در شهرک «حضر» آغاز کردند (ارتفاعات الحمر که از پایین‌ترین بخش حومه جنوب غربی استان دمشق تا بالاترین بخش شمالی استان قنیطره امتداد دارد و وبخش‌های زیادی از این ارتفاع در اوایل سال گذشته توسط گروه تروریستی «جیش الحرمون» اشغال شد)

عناصر تروریستی در ساعات اولیه حملات توانستند به ایستگاه‌های ورودی شهرک نزدیک شوند اما با هوشیاری نیروهای محلی این حملات ناکام ماند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: پس از چندین ساعت، حجم درگیری‌ها کاهش یافته و حملات تروریست‌ها خنثی و آنان مجبور به عقب‌نشینی از حومه شهرک الحضر شدند.



در این حملات تعدادی از تروریست‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای ارتش و گلوله باران تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

در حال حاضر درگیری های پراکنده‌ای در حومه شهرک حضر میان نیروهای سوری با تروریست‌ها در جریان است.

صدها تن از عناصر تروریستی در بخش‌های جنوبی استان قنیطره در حال ارسال مهمات و مستقر کردن مواضع خود در اطراف شهرک «بیت جن» هستند و این احتمال وجود دارد که گروه‌های تروریستی درصدد حمله گسترده به شهرک حضر باشند.(شهرک بیت جن تحت کنترل تروریست‌های جبهة النصره و در شمال شهرک حضر واقع شده است.)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس