کد خبر 558185
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

بعد از اینکه ارتش پاکستان آماده عملیات علیه گروه تروریستی «چوتو گنگ وار» شد 40 نفر از اعضای این گروه با کنار گذاشتن سلاح، تسلیم ارتش شدند.

به گزارش مشرق،بعد از اینکه ارتش آماده عملیات علیه گروه تروریستی چوتو گنگ وار شد 40 نفر از اعضای این گروه تروریستی خطرناک با کنار گذاشتن سلاح تسلیم ارتش شدند.

به گزارش دیلی پاکستان،‌ ارتش با بستن تمام مسیرهای اطراف راجن پور، (جزیره‌ای که در رود سند واقع شده و از توابع ایالت پنجاب می‌باشد) آماده عملیات علیه این گروه تروریستی می‌باشد.

نیروهای ارتش شب گذشته از فرار تعدادی از اعضای گروه چوتو گنگ وار که قصد شکستن محاصره و خارج شدن از مخفی‌گاه خود را داشتند جلوگیری کردند.

نیروهای ارتش به کمک بالگرد وارد منطقه راجن پور شدند و قرار است در مرحله اول 100 سرباز در عملیات علیه گروه چوتو گنگ وار شرکت کنند.

رهبر گروه چوتو گنگ وار اعلام کرد: ما احترام زیادی برای ارتش قائل هستیم و نمی‌خواهیم با نظامیان بجنگیم.

وی افزود: هیچ دشمنی با ارتش ندارد و برای سازمان اطلاعات هند فعالیت نمی‌کند بنابراین اگر ارتش خواهان مذاکره باشد حاضریم سلاح خود را کنار گذاشته تسلیم شویم.

تعداد تروریست‌های جنوب پنجاب معروف به «چوتو گنگ وار» 80 تا 100 نفر است که از سلاح‌های نیمه سنگین ضد هوایی و موشک به ویژه دوشکا و مسلسل‌ استفاده می‌کنند که پیشروی نیروهای پلیس را متوقف کرده است.

تروریست‌های گروه چتو گنگ وار قبل از این هم 2 مرتبه توانسته‌اند از عملیات نظامی جان سالم به در ببرند و دوباره گروه خود را منظم کنند

در آخرین عملیات نظامی اعضای گروه چتو گنگ وار توانستند با حمله به ایستگاه ایست و بازرسی و گروگان گرفتن نیروهای پلیس از محل فرار کنند

رهبری گروه چوتو گنگ وار را فردی به نام «غلام رسول الیاس چوتو» برعهده دارد و پلیس پنجاب برای کسی که بتواند این فرد را از پای دربیاورد، حدود 20 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

نیروهای پلیس قصد حمله به راجن‌پور،جزیره ای کوچک به عنوان مخفیگاه اشرار گروه چوتو در رود بزرگ سند را داشتند، که با واکنش شدید و غیرقابل منتظره از سوی این گروه مواجه شدند که در نتیجه آن تا کنون 9 پلیس کشته 4 نفر زخمی و دست کم 22 نیروی پلیس به عنوان گروگان اسیر گروه چوتو گنگ وار هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس