روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد دریادداشتی به قلم الهه کولایی - با عنوان «ايران به دنبال تكرار برجام در منطقه باشد» صراحتا خواستار استفاده از الگوی ناموفق برجام در دیپلماسی منطقه شد.

پس از «شرق» اینبار «اعتماد» خواستار «برجام ۲» شد!
گروه سیاسی مشرق -  در حالی که رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال خود در حرم مطهر رضوی از طرح مسائلی مثل برجام2 و برجام در قضایای منطقه‌ای را در راستای تفکر تزریقی آمریکا برای کوتاه‌آمدن انقلاب از اصول و ارزشهای خود معرفی کردند؛ روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد دریادداشتی به قلم الهه کولایی - با عنوان "ايران به دنبال تكرار برجام در منطقه باشد" صراحتا خواستار  استفاده از الگوی ناموفق برجام در دیپلماسی منطقه شد.

در حالی که این روزها ناموفق بودن و غیرقابل اعتماد بودن مدل برجام روزبه روز خود را نشان می‌دهد نویسنده این یادداشت می‌نویسد: «به راستي كه الگوي مورد استفاده دولت يازدهم در برجام، ظرفيت و توانمندي جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذاشت. پس جا دارد كه دولتمردان ما بار ديگر دنبال تكرار اين تجربه باشند اما اين‌بار نه با غرب، بلكه با خواهران و برادران مسلمان و رهبران كشورهاي اسلامي در سازمان و مجمعي كه اساس تشكيل آن تقويت همكاري ميان كشورهاي اسلامي است.»

هفته گذشته نیز روزنامه اصلاح طلب شرق خواستار رقم خوردن برجام ۲ در منطقه‌ شده بود. در مطلب تحلیلی روزنامه شرق آمده بود: « به نظر می‌رسد جلوگیری از بازگشت پروژه ایران‌هراسی نیازمند الزاماتی است که دولت روحانی ناچار باید در اولویت کاری خود قرار دهد. اولین گام در این عرصه کلیدخوردن «برجام ۲» در منطقه و حل‌وفصل مشکلات و ترمیم زخم‌ها با همسایگان تأثیرگذار است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    تا طومار ایران و به کل نپیچه آسوده نمیشن
  • مجید ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    اینها اینقدر پر رو هستند که مثل گربه هنوز دارند شب را روز وروز را شب جلوه میذهند.
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    در برجام 2 مکان بتن ریزی کجاست بی زحمت عمقش را هم مشخص کنید
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    اون از برجام یک که آبروریزی شد با دومی ببین میخوان چه بلایی سر مردم و کشور بیارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس