عضو شورای عالی معماری و شهرسازی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، قیمت‌ها در مسکن مهر پردیس بی‌جهت افزایش پیدا کرده است.

افزایش بی‌جهت قیمت‌ها در مسکن مهر پردیسبه گزارش مشرق، کمال علی‌پورخنکداری در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید پردیس در خصوص چگونگی ساخت‌وسازهای مسکن مهر در کشور اظهار داشت: عملکرد عباس احمدآخوندی، وزیر راه و شهرسازی بسیار عالی است و طبق برنامه مدرن پیش می‌رود؛ ولی نزد مردم دغدغه و عدم اطمینانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: بیشتر مردم نمی‌دانند که عوامل متعددی زمینه‌ساز عدم تحویل به‌موقع مسکن مهر شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده، واحدهای مسکونی به‌زودی تحویل مردم می‌شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس ادامه داد: برخی فرمودند مجلس اعتبارات بانکی و وام را تصویب کرده که مردم آورده‌شان کمتر شود؛ در مسکن مهر پردیس افزایش قیمت داشته‌ایم که باعث اعتراض و تحصن مردم شد و این موضوع در حالت تذکر و تفحص به مقام عالی وزارت گفته شد که قیمت‌ها بی‌جهت افزایش پیدا کرده است.

علی‌پورخنکداری ادامه داد: بعد از بررسی دقیق‌تری که صورت گرفت، به لطف خدا و همراهی مسئولان، بیشتر این مشکلات حل شده است.

وی تصریح کرد: نیاز است مسکن مهر با حساسیت بیشتری پیگیری شود؛ شهر جدید پردیس نماد مسکن مهر کشور و شهرهای جدید ایران اسلامی است و در کنار تهران قرار داشته و مکان خوبی برای سرریز جمعیت است و همیشه باعث دغدغه و نگرانی مجلس و کمیسیون عمران بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس