نماینده منتخب مردم تهران گفت: کمبودهای موجود در شأن مردم انقلابی ما و از همه مهم‌تر در شأن نظام ما نیست.

به گزارش مشرق، علی نوبخت حقیقی عصر امروز در سالن همایش‌های هلال احمر رشت، اظهار داشت: من اگر بتوانم حتی به یک نفر رشت و گیلانی خدمت کنم برایم باعث افتخار است چون بنده یک رشتی هستم و حتی صحبت کردن به زبان گیلکی برای من افتخار است.

منتخب مردم تهران، با اشاره به کمبود امکانات و محدودیت‌ها در کشور اظهار کرد: آسیب‌هایی در این بین به آحاد ملت ایران وارد شد که در شأن مردم انقلابی ما نیست و از همه مهم‌تر در شأن نظام ما نیست.

وی با بیان این‌که من بنای همکاری خود را با دولت تدبیر و امید به این شرط گذاشتم که بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی باید پناهگاه و مأمن مردم ما باشند، افزود: اگر دولتی نتوانست به تعهدات خود عمل کند باید استعفا دهد و اینجاست که مسأله استعفا معنی پیدا می‌کند.

نوبخت با تشبیه طرح نظام سلامت به گلستان گفت: نظام سلامت گلستانی است که نظام تقدیم به ملت کرده ولی این گلستان دارای علف‌های هرز است و نیاز به ترمیم و اصلاح دارد و این در حال تکمیل شدن است لذا همشهریان، کارگران و تمامی اقشاری که به بیمارستان‌های دولتی می‌روند بایستی با خیال راحت به آن مراجعه کنند.

منتخب مردم تهران مسأله امنیت، سلامت و تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین مسائل یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی برای جهت دادن این سه مهم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، افزود: ضرورت پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را از وظایف خود در مجلس می‌دانم.

نوبخت تصریح کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی و تاکید رهبر معظم انقلاب به بحث اقدام و عمل باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی نوبخت حقیقی متولد رشت و پزشک عمومی است؛ وی برادر محمدباقر نوبخت حقیقی، معاون رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت یازدهم است که در انتخابات هفتم اسفند در لیست امید تهران جای گرفت و توانست به‌عنوان منتخب مردم تهران مجوز ورود به مجلس شورای اسلامی را بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پسر ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    من اگر بتوانم حتی به یک نفر رشت و گیلانی خدمت کنم برایم باعث افتخار است چون بنده یک رشتی هستم و حتی صحبت کردن به زبان گیلکی برای من افتخار است!!!!!!!!! عوض اینکه در کل مردم ایران بگه داره قومیتی صحبت میکنه نماینده که اینطور باشه وای به حال کشور
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    دم آقای نوبخت گرم اگر به این حرفشون عمل کنن
  • یحیی عابد و برادران ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    سلام جناب نوبخت به عرض برسد بنده یحیی عابدی دارای یکواحد تولید ی در شهرک صنعتی اشتهارد فاز یک قطعه ۹۹ می باشم که روزگاری ۶۰ تا ۷۰ کارگر داشته ام در اثر سیاست های غلط تولید و عدم حمایت از تولید سال ها بحرانی و تعطیل و خانه نشین شده ام بانک اقدام به مزایده زندگی ام را نموده جناب وزیر صنعت علیرغم درخواست وقت ملاقات اعتنایی به واحد ما ندارند با کمال تاسف برادر جانبازم و تعداد ۵ نفر از برادران رزمنده هم با من مشارکت و خانواده های انها نیز نابود شدند تکلیف چیست؟ ایا باید دست به انتهار بزنیم تا بعد از مرگ ما مشخص شود درد ما چیست ؟ چرا وزیر صنعت اجازه صحبت به ما نمی دهند ؟؟؟ عابد تلفن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس