سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ برتر و باشگاه‌ها در تعامل با یکدیگر می‌توانند شرایط لازم برای توسعه و پیشرفت فوتبال را فراهم آورند.

تغییر موضع باشگاه پرسپولیس پس از تهدید به عدم حضور در دربیبه گزارش مشرق، علی اکبر طاهری در مورد تهدید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای کناره‌گیری از دربی به دلیل عمل نکردن اسپانسر سازمان لیگ به تعهدات مالی خود به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ را به عنوان حافظ منافع فوتبال و باشگاه‌ها می‌شناسیم و از اقدامات سازمان لیگ در پیگیری مطالبات باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم. سازمان لیگ برتر و باشگاه‌ها در تعامل با یکدیگر می‌توانند شرایط لازم برای توسعه و پیشرفت فوتبال را فراهم آورند. با چنین باوری از ابتدای فصل تاکنون تعامل خوبی بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ وجود دارد که تلاش می‌شود روز به روز تقویت شود چون تحکیم این روابط و هم‌افزایی ناشی از آن می‌تواند منافع باشگاه‌ها را حفظ کند و این منافع جدای از هم نیستند. قطعاً اقدامات سازمان لیگ  و حامیان آن در جهت درآمدزایی و به تبع آن منتفع شدن باشگاه‌ها مورد حمایت ما هستند و این روابط باید در قالب گسترش همکاری‌ها و حفظ منافع طرفین تقویت شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌ها از جمله باشگاه پرسپولیس امیدوارند با کمک‌ها و پیگیری‌های سازمان لیگ حق و حقوق فوتبال دریافت شود و طبیعی است که در این راستا از هیچ کمک و همیاری دریغ نمی‌کنیم. ما امیدواریم مواردی چون حق پخش به باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس و استقلال برسد و  در این راستا ضمن اعلام هرگونه همکاری، اقدامات ایشان نیز مورد حمایت باشگاه‌ها است.

طاهری گفت: در دنیای امروز، فوتبال یک فعالیت اقتصادی است، پس باید در یک چرخه درست و قانونمند صرفه اقتصادی داشته باشد تا بتواند به حیات خود ادامه بدهد. یک فوتبال با صرفه و پر رونق، در کنار خود به فعالیت‌های جانبی اطرافش مثل تبلیغات، حق پخش و کسب و کارهای دیگر رونق می‌بخشد و همه به سود بیشتری خواهند رسید. متاسفانه عدم توجه به این موضوع هم اکنون باشگاه ها را دچار مشکلات مالی عدیده و به تبع آن ایجاد حواشی کرده است که این امر اقتضاء می‌کند متولیان امر بیش از پیش اقدامات مفید و موثری انجام دهند. در این میان بی‌تردید باشگاه‌ها ستون‌های این فعالیت هستند که باید به استحکام آنها کمک کرد. طبیعی است که برای رسیدن به چنین هدفی به جهت حفاظت سازمان لیگ از منافع باشگاه‌ها، از ایشان حمایت می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به هواداران عزیز اطمینان می‌دهیم که تیم محبوبشان در دربی به پشتوانه حمایت همه جانبه و تشویق‌های مستمر در طول 90 دقیقه بازی که در عین احترام به حریف و همه عوامل برگزاری مسابقه خواهد بود با قدرت و تمام قوا در میدان حضور پیدا خواهند کرد تا انشاءالله موجب خوشحالی هواداران فهیم و پرشور پرسپولیس شوند.

به گزارش تسنیم سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی این صحبت‌ها را انجام داده که بعدازظهر امروز نامه‌ای به امضای وی و افشارزاده منتشر شده بود که طی آن سازمان لیگ را تهدید کرده بودند در صورتی که اسپانسر این سازمان تا پیش از دربی مبلغ « حداقل سه میلیارد تومان» به صورت «نقدی» به این دو باشگاه نپردازد، آنها فردا به میدان نخواهند رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    از قديم فهميدم همه اين تهديدها ابكيه مث فيلماي ايرانيه كه قراره يه پالايشگاه منفنجر بشه و من ميدونم كه خنثي ميشه چون توان و بودجه هاليوودي ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس