معاون اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سمنان از اجرای سرود ۱۳۹۵ نفره دانش‌آموزی در برنامه استقبال از رئیس‌جمهوری در سمنان خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله یحیایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سمنان اظهار داشت: آموزش‌وپرورش سمنان با همکاری مراکز آموزش متوسطه دخترانه دوره اول و مساعدت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل و سازمان دانش‌آموزی استان سمنان سرود 1395 نفره دانش‌آموزی را در روز سی و یکم فروردین‌ماه جاری در مجموعه ورزشی تختی اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا، متن اشعار به همراه فایل موسیقی بی‌کلام و با کلام اثر برای تمرین و آماده‌سازی دانش‌آموزان مدارس ارسال‌شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان سمنان افزود: با توجه به فرصت محدود برای تمرین سرود، تمهید مقدمات و ارائه موافقت‌های لازم برای آماده‌سازی اثر انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب ارزشمند و همکاری مربیان پرورشی سمنان در برنامه‌های پیشین این مدیریت و به‌ویژه همسرایان فجر، پیش‌بینی‌ می‌شود اجرای خوبی توسط دانش‌آموزان صورت گیرد.

یحیایی بابیان اینکه باید استقبالی شایسته و درخور رئیس‌جمهور در سمنان صورت گیرد گفت: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور فرزند این استان است و چشم رسانه‌های داخلی و خارجی به این سفر است، باید استقبالی شایسته صورت بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس