کد خبر 557346
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است استقلال در نیم فصل دوم لیگ بازی های خوبی را به نمایش نگذاشته و مظلومی با این تیم توان بردن شهرآورد هشتاد و دوم را نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس گفت: هر دو تیم برای بازی روز جمعه شرایط بسیار خوبی دارند و در جمع صدرنشیان لیگ قرار دارند اما تفاوت بزرگی میان پرسپولیس و استقلال وجود دارد.

وی افزود: امیدوارم حساسیت های جدول باعث ایجاد ترس در تفكر مربیان نشود و تماشاگران بازی زیبایی را مشاهده كنند. اطمینان داشته باشید هواداران قبل از نتیجه به ارایه یك بازی زیبا توجه می كنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در رابطه با اینكه همیشه به عنوان مربی در شهرآورد پایتخت موفق بوده است، گفت: یكی از فاكتور های مهم برای پیروز شدن در این مسابقه بزرگ، داشتن شهامت در خطر پذیری است و اینكه بتوان بدون ترس به مسابقه پاگذاشت.

درخشان با اشاره به پیش بینی خود از نتیجه شهرآورد پایتخت، تصریح كرد: شرایط پرسپولیس بسیار بهتر از استقلال است و به نظر من می تواند برنده این مسابقه باشد. این تصور كهنه كه هر تیمی شرایط بهتری داشته در دربی بازنده بوده است اصلا صحت ندارد و باید این مسایل را فراموش كرد.

وی در رابطه با غیبت كمال كامیابی نیا در شهرآورد هشتاد و دوم، اظهار كرد: پرسپولیس در بازی های گذشته توانایی های فنی خود را به خوبی نشان داده و مطمئن باشید در نبود كمال كامیابی نیا به هیچ عنوان دچار مشكل نخواهد شد. مهرداد كفشگری و احمد نورالهی حضور دارند كه به آسانی جای خالی این بازیكن را پر خواهند كرد.

درخشان با اشاره به اینكه استقلال شانس كمی برای پیروزی در شهرآورد دارد، افزود: مظلومی با این تیم نمی تواند شهرآورد را ببرد. استقلال در طول این فصل عملكرد خوبی نداشته و مطمئن باشید تنها راه بردن استقلال در این بازی شانس است.

وی با بیان اینكه صرف حضور بازیكنان دربی باز در یك تیم اهمیت زیادی ندارد، گفت: داشتن بازیكن با تجربه و آماده در شهرآورد بسیار مهم تر از حضور بازیكن دربی باز آما ناآماده است.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس نتیجه شهرآورد 82 را 2 بر صفر به سود پرسپولیس پیش بینی كرد.

كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص مشخص شدن تیم های همگروه ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، گفت: تمام تیم های حاضر در این مرحله قدرتمند هستند و برای حضور در جام جهانی می جنگند. برای ما به عنوان تیم نخست آسیا نباید تفاوتی داشته باشد در كدام گروه قرار می گیریم زیرا تیمی كه می خواهد به جام جهانی صعود كند باید در تمام دیدار های خود برنده باشد.

درخشان درخصوص مقایسه تیم ملی كشورمان با ژاپن و كره جنوبی، اظهار كرد: قبول دارم كه در حد این 2 تیم نیستیم و به طور قطع تیم ملی در این گروه آسان تر به جام جهانی صعود خواهد كرد. تیم ملی در دور قبل با اتفاق و شانس توانست قطر را پشت سر بگذارد و همین مسایل باعث می شود بگویم ما ضعیف تر از ژاپن و كره جنوبی هستیم.

این مربی فوتبال با اشاره به بالا رفتن توقع مردم از تیم ملی، گفت: زمانی كه كادرفنی تیم ملی پیروزی مقابل گوام و هند را آنقدر بزرگ می كنند باید توقعات مردم هم بالا برود.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در رابطه با استعفای دوباره سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال، اظهار كرد: استعفا های كی روش دیگر تكراری شده و حرف زدن هر از چندگاه سرمربی تیم ملی از استعفا به یك بازی رسانه ای تبدیل شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس