کد خبر 556440
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

لستر که احتمال قهرمانیش در لیگ برتر تا حدی قطعی به نظر می‌رسد در آخرین دیدار به مصاف اورتون خواهد رفت.

به گزارش مشرق، لسترسیتی که تا اکنون حضورش در لیگ قهرمانان اروپا مسجل شده و با ادامه  روند موجود با توجه به اختلاف امتیاز 7 امتیازی که با تاتنهام رده دومی دارد در آستانه قهرمانی لیگ جزیره قرار دارد.

شاگردان رانیری در آخرین دیدار فصل در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف اورتون خواهند رفت و تمام بلیت های دیدارهای پیش‌رو لستر در ورزشگاه خانگی به فروش رفته است. این در حالی است که از امروز بلیت دیدار پایانی مقابل اورتون به صورت آنلاین در معرض فروش قرار گرفت.

نکته جالب و البته ناراحت کننده برای هواداران لستر قیمت سر سام آور بلیت دیدار مقابل اورتون بود که به مبلغ 8 هزار یورو فروش رفت و تا حدی زیادی هواداران شهر لستر را ناراحت کرده است.

شاگردان رانیری از 5 بازی که در پیش‌رو دارند باید 3 بازی را با برد پشت سر بگذارند. این در صورتی است که دیگر رقیبان نیز مقابل رقبا به پیروزی برسد در غیر این صورت لستر با هر لغزش از جانب رقبای خود قهرمان زود هنگام لیگ جزیره خواهد شد.

در ماه می گذشته از تمام ظرفیت استادیوم کینگ‌پاور که 32 هزار و 500 نفر است به طور میانگین 23 هزار جایگاه پر شده است.
با شرایط موجود و قیمت‌گذاری نامتعارف بلیت‌ها اتحادیه فوتبال انگلیس و رئیس باشگاه لستر مخالفت خود را با افزایش و ایجاد بازار سیاه اعلام کرده و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

لستر در حال حاضر با 72 امتیاز در صدر و تاتنهام با 65 امتیاز در مکان دوم لیگ برتر جزیره قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس