فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما خط قرمز 40 کیلومتری ترسیم کرده‌ایم و اگر هر تهدیدی به این خط قرمز نزدیک شود با آن برخورد می‌کنیم و با هیچ کشوری تعارف نداریم.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبحگاه مشترک این نیرو که در مرکز تربیت و آموزش پشتیبانی شهید امانی نزاجا برگزار شد، ضمن تبریک روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: 29 فروردین یک روز تاریخی است و از ایام الله ایران است. این روز، روزی است که امام راحل با فرمان شجاعانه خود ارتشی که رو به انحلال بود را دوباره حیات داد.

وی  ادامه داد: رژیم پهلوی در زمان حکومت خود میان ارتش و مردم فاصله انداخته بود، اما امام راحل ما با فرمان خود ارتشی مردمی و ولایت‌مدار به وجود آورد که همین ارتش بعد از پیروزی انقلاب دو کار خیلی مهم را انجام داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اولین کار ارتش در همان آغازین روزهای انقلاب کمک به تشکیل هسته اولیه سپاه پاسداران و کار دیگر ارتش بعد از پیروزی انقلاب مبارزه با گروه‌های ضد انقلاب بود.

امیر پوردستان درباره اقدام آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اظهار داشت: رابطه ما با آمریکا در زمان پیروزی انقلاب به گونه‌ای بود که آنها می‌خواستند نظام ما را براندازی کنند و به همین خاطر تحریم‌هایی را علیه کشورمان اعمال کردند و گروهک‌های منافق را برای ترور و به شهادت رساندن مسئولان نظام به وجود آوردند، اما ارتش در این مسئله ورود پیدا کرد و به طور تمام قد از نظام اسلامی دفاع نمود.

وی در مورد رصد فعالیت‌ها در منطقه اظهار داشت: ارتش هم‌اکنون تمام فعالیت‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد را رصد می‌کند و در صورت لزوم با آنها برخورد می‌کند و مردم ما نیز بدانند که ارتش ما هیچ‌گاه غافلگیر نمی‌شود. وضعیتی که امروز در منطقه حاکم است به صورت جنگ‌های نیابتی است و ارتش ما نیز برای این کار آمادگی کامل را دارد. ما خط قرمز 40 کیلومتری ترسیم کرده‌ایم و اگر هر تهدیدی به این خط قرمز نزدیک شود با آن برخورد می‌کنیم و با هیچ کشوری تعارف نداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مورد توانمندی‌های ارتش ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اکنون یک آسمان امن برای پرواز هواپیماها ایجاد کرده و نیروی هوایی ارتش نیز کارهایی انجام دادند تا هیچ‌کس نتواند به آسمان ایران تجاوز کند. نیروی دریایی نیز در این زمینه ضمن دفاع از مرزهای آبی ایران و نشان دادن اقتدار نیروی دریایی توانسته با برقراری امنیت در اسکورت کشتی‌های تجاری در آبهای بین‌المللی پرچم ایران را بیش از پیش برافراشته نگهدارد.

امیر پوردستان درپایان گفت: همه این اقتدارهای ارتش از انقلاب است و امروز ارتش در کنار سپاه پاسداران دو بازوی قدرتمند نظام و به عنوان ذوالفقارهای اسلام آماده هستند تا هرگونه تهدیدی علیه اسلام را پاسخ دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فدایی ولایت فاطمه ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    باسلام به امیر و سردار و سردار سلیمانی چه نکته و سخن بجایی گفتید همانند گوهر می درخشد اینکه داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکا است و ما متناسب با آنها خودمان را آماده می‌کنیم. در ضمن دشمن واقعی و اصلی این کشور و جهان اسرائیل امریکا انگلیس روباه پیر مکار و خاندان سگهای وحشی هار شاهزاده های ال سعود و کفتار هستند که در دنیا جنایت وقتل غارت می کنند وگرنه گروهای داعش النصره عددی نیستند همانند پشه و کرمهای خاکی هستند که زیر دست پای رزمندگان و ملت ایران به یاری و مددخداوند و اهلبیت له می شوند
  • سیدحسین شایان زاده ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    درود خدا بر امیران وسرداران اسلام مخصوصأ شیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس