کد خبر 556386
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

فرماندهی مشترک عملیات عراق روز دوشنبه از هلاکت 26 تروریست داعشی در حمله جنگنده های عراقی به مواضع این گروه در موصل خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه مرکزی خبر عراق، جنگنده های عراقی در منطقه «حمام علیل» در موصل یک کارگاه ساخت موشک های کاتیوشا و بسته های انفجاری را منهدم کردند.

در این حمله 12 تروریست از جمله شماری از سرکرده های گروهک تروریستی داعش کشته شدند.
همچنین جنگنده های عراقی پنج کامیون حامل تجهیزات نظامی و مهمات گروهک تروریستی داعش را در شهرستان تلعفر منهدم کردند.

در این حمله نیز 6 تن از عناصر گروهک تروریستی داعش کشته شدند.

جنگنده های عراقی همچنین انبار مهمات و سلاح گروهک ترورسیست داعش و نیز مقر دادگاه شرعی این گروهک تروریستی را در منطقه «ساحل الایمن» هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن 8 تروریست و تخریب و انهدام این انبار و ساختمان دادگاه شد.

در همین حال پایگاه خبری المیادین به نقل از شاهدان عینی در شهر موصل گزارش کرد که جنگنده های عراقی با پخش اطلاعیه هایی در شهر موصل از اهالی این شهر خواسته اند تا از مواضع گروهک تروریستی داعش دورشوند.

در این اطلاعیه ها تاکیده شده که عملیات آزادسازی موصل نزدیک است.

ستاد مشترک نیروهای ائتلاف به سرکردگی آمریکا امروز اعلام کرد که جنگنده های این ائتلاف در 9 نوبت مواضع گروهک تروریستی داعش را در هیت، موصل، قیاره و سنجار هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر رسانه های عراقی امروز از آمادگی فرانسه برای آموزش نیروهای ویژه مبارزه با تروریست عراقی برای مبارزه با داعش خبر دادند.

وزیر دفاع فرانسه روز گذشته برای دیدار با مقامات عراقی وارد بغداد شد.

وزیر دفاع فرانسه روز دوشنبه در دیدار با رئیس جمهور عراق ، از بغداد در جنگ علیه تروریسم اعلام حمایت کرد و فواد معصوم خواستار افزایش روابط نزدیکتر میان دو کشور به ویژه در زمینه های ریشه کنی منابع تروریسم در عراق ، منطقه و جهان شد.

نیروهای عراقی در روزهای گذشته عملیات خود را در استان های الانبار و نینوا شدت بخشیده اند.

جنگ علیه گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه با حمایت نیروهای مردمی و مقاومت در حالی وارد مراحل حساس خود می شود، که امید آن می رود که نیروهای عراقی و سوری در ماه های آینده بخش های بیشتری از مناطق تحت کنترل داعش را آزاد کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    تا به حال که فرانسوی ها و امریکاییها تروریست ها را اموزش می دادند چطور شد حالا نیروهای عراقی را اموزش می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس