کد خبر 556365
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

صدها تن از ساکنین شهر مرزی "کیلیس" واقع در نقطه صفر مرز ترکیه با سوریه هم اکنون با تظاهرات علیه دولت این کشور نسبت به بی تفاوتی نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه پیرامون گلوله بارانهای گاه و بیگاه این شهر از سوی گروههای ناشناس بشدت اعتراض کردند.

گروه بین الملل مشرق- صدها تن از ساکنین شهر مرزی "کیلیس" واقع در نقطه صفر مرز ترکیه با سوریه هم اکنون با تظاهرات علیه دولت این کشور نسبت به بی تفاوتی نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه پیرامون گلوله بارانهای گاه و بیگاه این شهر از سوی گروههای ناشناس بشدت اعتراض کردند.

تظاهرات در شهر مرزی ترکیه در اعتراض به داعش+عکس و فیلم

بنابر این گزارش، در این تظاهرات مردم معترض با سردادن شعار هایی در محکومیت خمپاره پراکنی ها به خاک ترکیه دولت را به برخورد شدید با عاملین ان از طریق ورود به خاک سوریه و سرکوب آنها دعوت کردند. در حاشیه این تظاهرات گروههای از معترضین با سنگ و چوب به اماکن تجازی متعلق به اتباع سوری شاغل در بازار شهر کیلیس شیشه های آنها را شکستند. لازم به ذکر است که در حملات گاه و بیگاه خمپاره ای از مناطق تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش در شمال شهر حلب به کیلیس تا کنون 5 شهروند غیرنظامی ترکیه کشته و دهها ن دیگر بشدت زخمی شده اند.

{$sepehr_media_1468820_400_300}

{$sepehr_media_1468874_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس