کد خبر 556349
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این دربی با همه دربی‌ها فرق می‌کند و من فکر می‌کنم با اختلاف 2 گل پیروز خواهیم شد.

به گزارش مشرق، مهرداد کفشگری در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: این دربی با همه دربی‌ها فرق دارد حساسیت بسیار بالاست. این بار دربی شرایطش بالاتر از دربی است زیرا قهرمان مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: هواداران از پرسپولیس توقع بالایی دارند البته توقع ‌آن‌ها هم به حق است. آنها از تیم قهرمانی می خواهند و ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم به این مهم دست یابیم.

وی در مورد اینکه هواداران به دنبال پیروزی در جریان بازی هستند و نمی‌خواهند مثل بازی رفت کار به دقایق پایانی کشیده شود گفت: ما در بازی رفت موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. اگر توپ عالیشاه به گل تبدیل می‌شد شرایط فرق می‌کرد به هر حال با وجود اینکه در دقایق پایانی گل زدیم اما هواداران از بازی راضی بودند چرا که تیم هجومی بازی کرد.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: در این دربی حساسیت بالاست.امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم و در پایان بتوانیم پیروز میدان شویم و هواداران هم از بازی لذت ببرند و راضی باشند.

کفشگری در مورد اینکه عملکرد پرسپولیس در جریان لیگ نسبت به استقلال بهتر بوده تاکید کرد: ما از هفته پنجم و ششم شرایط خوبی پیدا کردیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم. پس از شکست مقابل سایپا دیگر باختی نداشتیم و مردم هم به این باور رسیده‌اند که پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. ما هم تلاش می‌کنیم البته شرایط را هم می‌سنجیم چرا که باید بازی به بازی پیش برویم.

وی تاکید کرد: ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم مقابل استقلال بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در پایان پیروز میدان شویم. به بازی دور رفت فکر نمی‌کنیم و انگیزه بالایی داریم که سه امتیاز را از آن خود کنیم چرا که قهرمانی لیگ به این بازی مربوط می‌شود.

کفشگری در مورد اینکه چه نتیجه‌ای را پیش بینی می‌کند خاطرنشان کرد: دربی را نمی‌توان پیش بینی کرد اما به نظرم این بازی پر گل می‌شود. فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف دو گل بتواند پیروز شود.

وی در مورد اینکه چند دربی را تجربه کرده گفت: من در دربی‌های زیادی محروم و مصدوم بودم و اگر در این بازی به میدان بروم دومین دربی‌ام را تجربه می‌کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه سال گذشته هادی نوروزی در این تیم حضور داشته و بازیکنان پرسپولیس متحد شدند که با گرفتن جام قهرمانی این موفقیت را به روح او تقدیم کنند گفت: با رفتن هادی تیم ما ضربه زیادی خورد. او یکی از بهترین بازیکنان ما از لحاظ فنی و اخلاقی بود. در کنار اینکه تیم لطمه خورد اما ما هم انگیزه پیدا کردیم تا قهرمان شویم چرا که هادی دوست داشت به عنوان کاپیتان تیم را قهرمان کند. سعی می‌کنیم با قهرمانی این موفقیت را به روح او هدیه کنیم.

کفشگری در مورد کارتی که در دیدار مقابل ملوان دریافت کرد گفت: در آن صحنه بازیکن ما با بازیکن حریف تک به تک شد و صحنه عجیبی اتفاق افتاد در 90 هم به آن اشاره شد. کمک داور از فاصله 40 متری خطا را دید اما داور از فاصله 5 متری آن را ندید. به هر حال نمی‌خواهم بگویم که کارم درست بود اما در آن صحنه عصبی شدم البته چیز خاصی نگفتم فکر می‌کنم به خاطر خوشحالی ام پس از گل هم که داور به من تذکر داده بود باعث شد داور به من کارت زرد نشان دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس