کد خبر 556283
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

هافبک آبی‌اناری‌ها با دو پیشنهاد خوب از لیگ جزیره مواجه شده است و این احتمال وجود دارد که در تابستان بارسلونا را ترک کند.

به گزارش مشرق، آردا توران در فصل جابجایی تابستانی با 35 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. این بازیکن ترکیه ای در اتلتیکو یک فوق ستاره بود و بازی های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت اما در بارسلونا نتوانست درخشش خود را تکرار کند.

البته باید گفت تراکم بازیکن در بارسلونا باعث شده است تا کمتر فرصت بازی به توران برسد تا جایی که تنها در 14 بازی به میدان رفته و 2 گل هم به ثمر رسانده است.

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا نوشت چلسی مشتری جدی توران است و حاضر است برای جذب این بازیکن ترکیه ای در تابستان فصل جابه‌جایی 40 میلیون یورو پرداخت کند.

روزنامه تاک اسپورت هم از آرسنال به عنوان دیگر مشتری هافبک بارسلونا یاد کرد و نوشت توپچی ها به دنبال بازیکن با تجربه در میانه میدان خود هستند و هافبک بارسلونا را زیر نظر گرفتند.

توران چند هفته پیش هم با پیشنهادی نجومی از یک باشگاه چینی مواجه شد اما تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند. او تا سال 2020 با آبی‌اناری‌ها قرارداد دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس