کد خبر 556194
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

فینالیست‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا خواستار تغییر زمان برگزاری این بازی شده‌اند.

به گزارش مشرق، باشگاه‌های بارسلونا و سویا به‌دلیل نگرانی از شرایط سفر هواداران‌شان به مادرید برای تماشای جدال دو تیم در فینال جام حذفی اسپانیا، از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده‌اند که زمان این بازی را تغییر دهد.

قهرمانان فصل گذشته لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، قرار است در تاریخ 22 ماه می (یکشنبه 2 خرداد) از ساعت 23 به وقت تهران، در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف هم بروند، اما دو باشگاه از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده‌اند که این بازی را چند ساعت زودتر برگزار کند تا هوادارانی که فردای روز بازی باید هفته کاری‌شان را آغاز کنند، به مشکل برنخورند یا از سفر به پایتخت اسپانیا منصرف نشوند.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای نوشته است: با توجه به اینکه بازی روز یکشنبه برگزار می‌شود، هر دو باشگاه خواهان برگزاری بازی در ساعت 18 یا 19 به وقت محلی هستند تا برای هوادارانی که فردای روز باید کارشان را آغاز کنند، مشکلی نداشته باشند. هواداران دو تیم باید زمان کافی داشته باشند تا از مادرید به شهرهای‌شان برگردند، اما ساعت کنونی بازی بدان معناست که آنها تا بامداد روز یکشنبه نخواهند توانست به بارسلونا و سویا برسند. هر دو باشگاه خواهان تغییر زمان بازی هستند و هر زمانی پس از ساعت 7 عصر از سوی هر دو باشگاه رد خواهد شد.

باشگاه سویا هم بیانیه‌ای مشابه منتشر کرده و در آن آورده است: با وجود تأکید هر دو باشگاه در خصوص زمان بازی‌شان در فینال جام حذفی اسپانیا، تا به امروز از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا هیچ توجهی به این خواسته صورت نگرفته است و تنها پاسخی که دریافت کرده‌ایم این بوده است که مسئولان این فدراسیون نمی‌خواهند در خصوص این موضوع بحث کنند و با این موضوع که برای رفع این مشکل باید جلسه‌ای برگزار شود، موافق نیستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس