کد خبر 556219
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اگر والیبال ایران سهمیه المپیک را بگیرد، بدون شک روحیه کاروان ما نیز مضاعف خواهد شد.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه امروز در تمرین ملی‌پوشان والیبال حضور دارم. طبق گزارشی که داورزنی به من داد 32 بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر هستند، برای من مهم بود که از نزدیک بتوانم شرایط ملی‌پوشان را بررسی کنم.

وی ادامه داد: دلم می‌خواست از هفته‌های ابتدایی این کار را انجام دهم، اما با توجه به اینکه لوزانو به ایران نیامده بود، تصمیم گرفتم بعد از حضور وی به تمرینات بیایم. وضعیت تیم ملی بسیار خوب است و همه چیز برای المپیکی شدن والیبال مهیا است. چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که آرامش به تیم ملی والیبال تزریق شود تا قبل از اعزام به مسابقات انتخابی با خیال راحت، تمرین کنند. رشته تیمی است و اگر بتواند کسب سهمیه کند، می‌تواند روحیه کاروان ایران را در المپیک مضاعف کند و قطعا اثرات مفیدی خواهد داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: در بازی‌های آسیایی اینچئون 21 مدال طلا کسب کردیم و تنها یک مدال متعلق به والیبال بود، اما اثر بسیاری روی کاروان و جامعه ورزش داشت. باید بپذیریم که مردم ایران والیبال را دوست دارند و به همین دلیل مسئولان فدراسیون تلاش کردند تا شرایط بسیار خوبی را برای این رشته فراهم کنند.

هاشمی افزود: والیبال ایران پشتوانه‌های خوبی دارد و این نشان‌دهنده این است که فدراسیون سخت کار کرده و به موضوع پشتوانه‌سازی اهمیت داده است. امیدوارم بهترین عملکرد را از والیبال ایران ببینیم؛ چراکه ما از حالا بلیت‌های والیبال برای ریو رزرو کرده‌ایم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس