کد خبر 556137
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از اختصاص بُن ۵۰ هزار تومانی خرید کتاب برای ۸۰ هزار دانش‌آموز ۴ استان کشور خبر داد.

 به گزارش مشرق، مهدی علی اکبرزاده مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، در خصوص اعطای بُن خرید کتاب به دانش‌آموزان، اظهار داشت: بر اساس توافقی که بین وزارت ارشاد و آموزش و پرورش انجام شده است، بن خرید کتاب به دانش‌آموزان، معلمان و مدارس اعطا می‌شود.

وی افزود: مطابق این توافق، 80 هزار دانش‌آموز مقاطع تحصیلی از شهر تهران، شهرستان‌های استان تهران، قم و البرز می‌توانند از بُن خرید 50 هزار تومانی برای هر نفر استفاده کنند.

علی‌اکبرزاده با اشاره به بُن خرید کتاب برای معلمان و مدارس، خاطرنشان کرد: برای 6 هزار معلمی که قرار است دانش‌آموزان را به نمایشگاه کتاب بیاورند نیز بُن 100 هزار تومانی خرید کتاب اعطا و برای یک هزار مدرسه‌ای که در این طرح حضور دارند نیز بُن خرید 500 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان، معلمان و مدارس هیچ مبلغی برای دریافت بُن کتاب پرداخت نخواهند کرد، گفت: بر اساس میزان اعتبارات تخصیص یافته برای بُن کتاب، استانهای قم و البرز که همجوار تهران هستند نیز برای خرید کتاب به نمایشگاه کتاب خواهند آمد.

وی افزود: برای استان قم 10 درصد مشارکت برای دانش‌آموزان هفتم، هشتم و نهم در نظر گرفته شده است؛ برای استان البرز 15 درصد مشارکت برای دانش‌آموزان هفتم، هشتم و نه و برای شهرستان‌های استان تهران در پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و ششم دبستان در مناطق فشافویه، کهریزک، رباط کریم، پاکدشت، قرچک و ورامین در نظر گرفته شده است و برای شهر تهران دانش‌آموزان چهارم، پنجم و ششم دبستان در نمایشگاه کتاب حضور خواهند یافت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس