در روزی که کرمانشاهی برای دومین بار در لیگ جاری برای پرسپولیس سوت می زد، باز هم قرمزها در دقیقه 94 به گل رسیدند تا وی به خوش یمن ترین داور پرسپولیس در لیگ تبدیل شود.

کرمانشاهی
گروه ورزشی مشرق - پرسپولیس رد حالی ملوان را با گل دقیقه 94 کمال کامیابی‌نیا 2-1 شکست داد که شمالی‌ها به نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی داور این دیدار معترض هستند.

جدی‌ترین بخش نقد انزلی‌چی‌ها به عدم اخراج شدن زننده گل پیروزی پرسپولیس از بازی بود. در دقیقه 28 دیدار خطای شدید کمال کامیابی‌نیا روی مازیار زارع منجر به مصدومیت شدید صورت و پای این بازیکن شد. با این حال از نگاه رضا کرمانشاهی این حرکت هافبک دفاعی قرمزها مستحق دریافت کارت زرد بود نه قرمز.

متعاقب این صحنه، هافبک قرمزها بی‌پروا- یک تکل خشن دیگر با کف پا انجام داد که از نگاه کارشناسان داوری مستحق جریمه شدن با کارت زرد بود.

به هر تقدیر کمال در زمین ماند تا در نهایت با ضربه حساس خود در دقیقه 94 تمام معادلات را به سود قرمزها تغییر دهد.

دقیقه 94 و خطا

اینکه اشتباهات داور جوان دیدار مذکور بیشتر به سود یا ضرر کدامیک از طرفین بوده پرسشی است که پاسخ آن را کارشناسان امر داوری خواهند داد. با این حال نکته جالب‌توجه خوش‌یمن بودن قضاوت‌های رضا کرمانشاهی برای پرسپولیس است. این داور جوان به جز دیدار با ملوان یک مرتبه دیگر هم متولی قضاوت دیدار پرسپولیس در فصل جاری شده بود.

پنجم مرداد ماه سال 94 پرسپولیس در تقابل با میزبانش پدیده، 10 نفره شده بود که تشخیص خطای دقیقه 94 مدافعان تیم خراسانی روی مهدی طارمی زمینه‌ساز فرار پرسپولیس از شکست شد. آن روز ابتدا مهدی خیری با گل تماشایی دقیقه 57 خود پدیده را پیش انداخت. بعد نوبت به مهدی طارمی رسید که در دقیقه 67 نتیجه را برابر کند. با این حال گل به خودی محسن بنگر در دقیقه 73 کمر پرسپولیس را شکست. پس از آن اوضاع وخیم‌تر شد؛ در دقیقه 85 فرار تماشایی مهدی خیری ستاره مازندرانی‌ میزبان عاملی شد تا سوشا مکانی این بازیکن ریزنقش را بیرون محوطه جریمه سرنگون کند و اخراج شود.

خوش‌یمن ترین داور لیگ برای پرسپولیس +عکس

به این ترتیب پرسپولیس تا قبول شکست برابر میزبانش فاصله‌ای نداشت اما در دقیقه 94 قرمزها از نظر رضا کرمانشاهی پشت محوطه جریمه پدیده صاحب یک ضربه کاشته ایده‌آل شدند؛ در این دقیقه دو بازیکن پدیده جلوتر از مهدی طارمی برای دفع یک توپ بلند ساده روی هوا بلند شدند اما برخورد آنها به یکدیگر و سپس برهم خوردن تعادل مهاجم پرسپولیس طارمی- سبب شد تا از نگاه داور مسابقه قرمزها صاحب ضربه ایستگاهی شوند.

بازیکنان پدیده به اعلام این ضربه خطا معترض بودند. با این حال رامین رضاییان از فرصت به دست آمده نهایت بهره را برد تا پرسپولیس بازی 2 بر یک باخته را با تساوی عوض کند.

جالب اینکه دوباره در روز قضاوت رضا کرمانشاهی برای پرسپولیس باز هم قرمزها در دقیقه 94 به گل رسیدند و این بار در خانه ملوان، تا کرمانشاهی به خوش یمن ترین داور پرسپولیس در لیگ تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    پرسپولیس به لطف داوری ها از دربی تاکنون همش سود بردن..آنچه عیانه چه حاجت به بیانه..دستهای تو کاره معلومه...وگرنه با صبا.فولاد.ملوان سپاهان استقلال و..چقدبنفع این تیم گرفته شده تف به این عدالت
  • علیرضا ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    قضاوت بی انصافانه نشه! پرسپولیس بهترین تیم لیگه. بازی هاش دیدنیه و لیاقت قهرمانی رو داره...
  • هوادار ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    چه تحلیل مفت و استقلال معابانه ای . زوری میخواید موفقیت های پرسپولیسو که صرفا به دلیل کادر فنی خوب ، بازیکن های یک دست ، یک تیم هم دل با حمایت هواداراستو به مسائل نا مربوط بچسبونید . گویا این نوع فوتبال پرسپولیس بدجور سوزونده ، حتی خبرنگار هایی که باید رسالت بی طرفانه داشته باشن .
  • lمسعود ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    کلاً مشرق با پرسپولیس مشکل داری.بازی با پدیده همه کارشناسا گفتند خطا بود و رضاییان از فاصله 30متری گلش کرد حالا چی میگی الکی واسه خودت
  • مهدی ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    برای یک سایت خبری طرفداری از یک تیم خاص و به طبع تخریب تیم رقیب آن (پرسپولیس ) کاری بسیار نا زیبا بوده چرا اینکه برای بررسی سود و زیان داوری ها کافی است در یک نظر سنجی کارشناسانه آن را بررسی کنید در غیراینصورت بنده شما را به عنوان یک خبرگزاری بی انصاف به دیگران تبلیغ خواهم نمود.
  • اعتدال ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    همه یعالم می گن که پرسپولیس بیش ترین ضررو داخل بحث داوری دیده. مثل بازی رفت باسپاهان وسایپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس