کد خبر 555249
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: وضعیت دو هواداری که در جریان بازی با ذوب‌آهن دچار مشکل شدند و به بیمارستان انتقال پیدا کردند، خوب است.

به گزارش مشرق، کاظم شهریاری در مورد وضعیت 2 هوادار تراکتورسازی که در جریان بازی با ذوب‌آهن به بیمارستان منتقل شدند، گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت این دو هوادار خوب است. فردی که پس از گل اول ذوب‌آهن دچار مشکل شد متاسفانه تشنج کرد که پزشک ما بعد از این صحنه به یاری او شتافت و او را سپس به بیمارستان انتقال دادند.

وی افزود: نفر دوم هم دچار حمله قلبی شد که پزشک ما بار دیگر عمل احیا را روی او انجام داد که این فرد هم به بیمارستان منتقل شد و اکنون وضعیتش خوب است. واقعا شرمنده این احساسات هواداران هستیم که اینقدر روی تیم‌شان حساس هستند و از این بابت که نمی‌توانیم کار خاصی در قبال این محبت‌ها انجام دهیم، بیشتر شرمنده می‌شویم. از افرادی که روی سکوها حضور دارند و از بزرگترها می‌خواهم که بیشتر مراقب این هواداران که اینقدر احساسی هستند و اینقدر اشتیاق به تیم‌شان دارند، باشند.در حال حاضر هم ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم به بیمارستان رفته تا جویای حال این 2 نفر باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس