کد خبر 555080
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

همرزم شهید صیاد شیرازی گفت: صیاد شیرازی ناجی خوزستان بود به همین دلیل دشمنان نتوانستند حضور او را تحمل کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرتیپ سید تراب ذاکری در مراسم گرامیداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی در مسجد جامع نوشهر با اشاره به فضائل اخلاقی بسیار والای شهید اظهار کرد: این شهید والامقام اسوه طهارت، مقاومت و پایداری بود.

وی افزود: در عملیات‌های مختلف در کنار شهید صیاد شیرازی بودم و آنچه از شهید می گویم بر اساس مشاهدات عینی است نه اینکه از جایی گفته شده باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این شهید بزرگوار سرباز مطیع و بی‌چون و چرای خط ولایت و امامت بود ابراز کرد: شهید صیاد شیرازی نمونه پیروی‌کننده از فرهنگ بسیجی و رابط مردم با نظامیان و ایجاد فضای همدلی و تفاهم در میدان جنگ با دشمن و صبر و ایستادگی بود.

ذاکری با اشاره به برخی از خصلت‌های اخلاقی این شهید گفت: صبر، مقاومت، شجاعت و تابع ولایت بودن از برجستگی‌هایی است که این شهید والامقام داشت و همیشه در خدمت به نظام اسلامی و مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

وی با بیان این‌که این شهید تمام هستی خود را در مسیر آرمان‌هایش قرار داده بود، اظهار کرد: در عملیات طریق‌القدس که رزمندگان ما بسیار خوش درخشیدند، قدرت بچه‌های ما به نیروی دشمن نشان داده شد و صیاد شیرازی نقش مهمی در هدایت این عملیات داشت.

همرزم شهید صیاد شیرازی خاطر نشان کرد:تلاش برای اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و حرکت واحد در پیروی از فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب در دوران جنگ و ضربه زدن به استحکامات و مرزهای دشمن کافر از نشانه‌ها و خصلت‌های شایسته این شهید است که هرگز از یادها نخواهد رفت.

ذاکری با بیان اینکه این شهید به نوعی ناجی خوزستان بود یادآور شد: منافقان کوردل شایستگی‌های این سرباز ولایت را تحمل نکردند و در حالی که خود او همیشه آرزوی شهادت می‌کرد در نهایت ناجوانمردی این سرمایه ارزشمند انقلاب را به شهادت رساندند.

وی در پایان گفت: تا زمانی که عشق به ولایت و نظام در وجود ایرانی‌ها است همه بیمه هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس