کد خبر 554623
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساسم پس از پیروزی مقابل ملوان زیباترین چیز قبل از دربی است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بعد از این بازی و برد بسیار خوشحال هستیم. این بازی بود که قبل از مسابقه می‌دانستیم یکی از پراهمیت ترین مسابقات این فصل است.

وی ادامه داد: برای این دیدار زیرش خط قرمز کشیده بودیم و می‌دانستیم بازی جنگنده و پرتلاطمی خواهیم داشت و مستحق برد بودیم. دوست دارم تبریک صمیمانه به مهم‌ترین عامل برد را به بازیکنان‌مان عرض کنم که شخصیت برد، انگیزه و اخلاق را از خودشان نشان دادند و به قشنگ‌ترین نحو وظیفه‌شان را مقابل هواداران پرشور نشان دادند.

برانکو گفت:به بهترین شکل دعوتنامه‌ حضور در دربی را برای هواداران نوشتیم. همه بازی‌ها نمی‌شود خیلی قشنگ و زیبا باشند اما مهم این است که پیروز شدیم و فرصت‌های گلزنی بیشتری هم داشتیم و در یک فضای برد برای بزرگترین و مهم‌ترین بازی آسیا خودمان را آماده می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به خاطر دربی تیمش محتاط بود گفت: چطور چنین سوالی را مطرح می‌کنید. من از بازیکنانم جنگندگی خواستم و بازی بعدی برای استقلال مهم نبود. متاسفانه کمال کامیابی‌نیا کارت زرد گرفت و محروم شد و بازیکن دیگری جای او بازی خواهد کرد.

وی افزود: هر بازی را نمی‌توان قشنگ بازی کرد. ملوان تیم خیلی خوبی است و استحقاقش بالاتر از جایگاه فعلی در جدول است، این تیم از سپاهان و استقلال خوزستان، استقلال امتیاز گرفته و هیچ تیمی نتوانسته در انزلی پیروز شود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ملوان تیمی خشن و با انگیزه است اما ما باید قوی‌تر از این مسایل باشیم و همچنین هواداران پرسپولیس که به ورزشگاه آمده بودند و در این فضا کمتر تیمی می‌تواند پیروز شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه داوری به سود شما بود، گغت: شما جوان هستید و بیش از حد بلندپروازید و با انگیزه هستید. شما خودتان داور را آنالیز کنید و فیلم را باردیگر ببینید و بعد نظر بدهید. من کاملا برعکس فکر می‌کنم داور به سود ملوان سوت زد یک میلیون بار خطا به سود ملوان در منطقه شوت گرفت توپ‌هایی که خطا نبودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس