اسقف اعظم کاتولیک‌های آذربایجان غربی و شرقی گفت: امنیت و اقتدار بی‌نظیر ایران در سایه نظام جمهوری اسلامی پدید آمده و تلاش رسانه‌ای غرب برای وارونه نمایی واقعیت‌های ایران ثمری ندارد.

به گزارش مشرق، اسقف توماس میرم امروز در دیدار به یک هیئت بهداشتی درمانی فنلاندی با تشریح وضعیت زندگی اقلیت‌های دینی در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این روزها در حالی که در بسیاری از کشورهای منطقه امنیت چندانی وجود ندارد اما به واسطه نظام جمهوری اسلامی ایران در این کشور شاهد امنیت پایدار در تمام استان‌ها و مرزهای کشور هستیم.

وی تصریح کرد: وجود چنین امنیتی که پیروان ادیان مختلف آسمانی و رهروان مذاهب مختلف از آن بهره‌مند هستند جای شکرگذاری در بارگاه حق تعالی دارد.

اسقف اعظم کاتولیک‌های آذربایجان غربی و شرقی افزود: امروزه چهره‌ای که رسانه‌های برخی کشورها از جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند به هیچ وجه با واقعیت‌ها تطابق ندارد چرا که مردم کشورمان بسیار صلح‌طلب، مهربان، تلاشگر و میهمان‌نوازند و به خاطر همین هم امنیت موجود را قدر می‌نهند و از آن پاسداری می‌کنند.

اسقف میرم با اشاره به ضرورت توجه به مقوله سلامت اظهار داشت: موضوع سلامت نیز هم‌چون مسئله امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است بنابر این ضمن آن که باید مدام به خاطر این دو نعمت شکرگذار خداوند باشیم باید در رسیدگی به امور سلامت انسان‌ها نیز بدون توجه به دین، قومیت یا نژاد آنان بهترین خدمات را به آنها عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: تلاشگران عرصه سلامت انسان‌ها از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردارند و شهروندان نیز باید همیشه قدردان تلاشگران اطبا و کادر درمانی مراکز مختلف بهداشتی باشند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسین م ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    0 0
    درود بر شرفت که حرف حق رو می زنی
  • صمد اقا ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    0 0
    هیشکی نمی تونه مثل ما امنیت بر قرار کنه //
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    0 0
    باز خدا رو شکر که این رو فهمیدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس