کد خبر 552617
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

هافبک ساحل عاجی تیم فوتبال منچسترسیتی در پایان قراردادش با این تیم قطعاً از آبی‌پوشان شهر منچستر جدا خواهد شد.

به گزارش مشرق، مدیر برنامه‌های یحیی توره اعلام کرد که این بازیکن 32 ساله در پایان فصل قطعاً ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد و در این روزها پیشنهاداتی از چند باشگاه دریافت کرده است. او همچنین گفت که حتی احتمال دارد توره به اینتر ملحق شود تا سرمربی پیشین خود روبرتو مانچینی را همراهی کند.

دیمیتری سلوک، درباره آینده یحیی توره که قراردادش در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و با این حال هیچ تمایلی برای تمدید قراردادش نشان نداده است، به سایت اف‌سی‌ اینتر نیوز، اظهار داشت: یحیی توره قطعاً منچسترسیتی را ترک خواهد کرد و من در کمال خونسردی می‌توانم این موضوع را تأیید کنم. پیشنهادات مختلفی برای او ارائه شده است و ما در حال ارزیابی آنها هستیم، اما هنوز هیچ تصمیمی برای فصل آینده اتخاذ نشده است.

سلوک اعتراف جالبی درباره مقصد بعدی یحیی توره کرد و گفت تیمی بعدی بازیکن پیشین بارسلونا الزاماً آن تیمی نخواهد بود که بالاترین حقوق را به او بدهد و احتمال پیوستن وی به اینتر هم وجود دارد.

وی افزود: پول مطلقاً تنها معیار توره برای انتخاب تیم بعدی‌اش نخواهد بود. ما پول را به هر چیزی ترجیح نمی‌دهیم بلکه پروژه آن تیم برای‌مان مهم است. تیمی که بهترین پروژه را داشته باشد، ما را متقاعد خواهد کرد. اینتر؟ اینتر قطعاً تیم بزرگی است و همه از از رابطه میان یحیی و مانچینی مطلع هستند، اما همان‌طور که پیش از این گفتم ما هنوز هیچ تصمیمی برای آینده‌مان اتخاذ نکرده‌ایم. با این حال من می‌گویم که پروژه نراتزوری عالی است و اینتر باشگاهی فوق‌العاده. بنابراین طبیعی است که این باشگاه بازیکنی در حد یحیی توره بخواهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس