کد خبر 552374
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز علاقمند بود که تیمش در ازبکستان پذیرای تیم های عربستانی باشد.

به گزارش مشرق، او بر این عقیده است بازی در عمان با توجه به اینکه یک کشور عربی به حساب می آید و شرایط آب و هوایی اش مشابه عربستان است به سود تیم های عربستانی است و در این باره می گوید: ما دوست داشتیم در ازبکستان پذیرای تیم های عربستانی باشیم حتی با بازی در استرالیا هم موافق بودیم. اما در این جا بحث توانمندی مالی باشگاه تراکتورسازی و دو باشگاه دیگر مهم بود. ما به خاطر مسایل مالی عمان را  انتخاب کردیم. البته باید از عمانی ها هم تشکر کنم. آنها در خیلی از موارد به ما لطف کرده اند و سبب شده اند که هزینه های سفر ما به این کشور کاهش یابد.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد اولویت های مهم در سال 95 هم گفت: فوتبال ما باید برنامه محور پیش رود و مدیر کشی یا مدیر سوزی نکند!

او به حضور هاشمی طبا در ورزش اشاره کرد و اذعان داشت وقتی او از توسعه صادرات به ورزش آمد ورزش صاحب یک مدیر خوب شد اما در ادامه به خاطر مسایل سیاسی کنار زده شد در حالی که اگر می ماند هم اکنون ورزش ما در بسیاری از رشته ها یکی از بیست کشور برتر جهان بود.

امیر قلعه نویی که چندی پیش ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال را مرگ فوتبال خوانده بود این بار به شکلی دیگر در مورد علی کفاشیان صحبت کرد. صحبت هایی که بیشتر رنگ و بوی حمایتی داشت. او گفت: علی کفاشیان یکی از مدیران خوب ورزش کشور است که نسبت به حضورش در فوتبال هیچ مطالعه ای نشده بود اما حال که سال های سال است در فوتبال بوده، کسب تجربه کرده و راه  ها را یاد گرفته می خواهیم کنارش بزنیم و این نشان می دهد ما نه تنها نسبت به حضور مدیران در فوتبال مطالعه ای نداریم در کنار زدن آنها هم بی برنامه عمل می کنیم. با این روند باید گفت مدیر سوزی یا مدیر کشی در فوتبال باب شده است.

بیشتر منظور سرمربی استقلال این بود که علی کفاشیان نباید به فوتبال می آمد و حال که آمده و به مهره باتجربه ای تبدیل شده و در کنفدراسیون فوتبال آسیا صاحب کرسی شده نباید به این راحتی او را کنار بزنیم.

امیر قلعه نویی از تصمیم مدیران در وزاتخانه ها هم شاکی بود و گفت: اینکه نمی شود یک روز مدیری علاقمند به فوتبال باشد و برای فوتبال هزینه کند اما مدیر بعدی نیت فروختن تیم را پیدا کند و دولت یک بار برای همیشه باید تکلیف فوتبال را مشخص کند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    بازی نکنید
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    ایران باید در آن بازی که حکم میزبان دارد ، مقابل حربف به میدان نرود ودربازی مهمان شرکت کند ونتیجه هرچه شد آن رابپذیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس