کد خبر 552368
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

منتخب مردم تهران در مجلس دهم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را مهم‌ترین اولویت مجلس آینده عنوان کرد و گفت: مجلس دهم را نمی‌توانیم مجلس مطلق بدانیم و قطعا کرسی‌های مجلس آینده از آن همه طیف‌ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، فریده اولاد قباد منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور و مشارکت مردم در انتخابات 7 اسفند، اظهار داشت: چند ماهه انتخابات که به مرحله پایانی خود رسید گروه‌های سیاسی سعی کردند بستر مشارکت حداکثری رافراهم کرده و خود را در معرض انتخاب ملت قراردهند.

وی افزود: نکته مهم پس از انتخابات پایبندی به نتایج انتخابات است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به حق‌الناس بودن آراء مردم و نتایج آن پایبند باشیم؛ پایبندی که خود سنگ محکی برای جریان‌های سیاسی کشور است که چگونه به آرا و حق‌الناس مردم احترام بگذارند.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بیان ارزیابی خود در خصوص مجلس دهم چیست و اولویت آن،‌ تصریح کرد: به نظر من نمی‌توانیم مجلس آینده را مجلس مطلق بدانیم که تنها کرسی‌های آن در اختیار یک جناح قرار گیرد بلکه این ترکیب بین جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا و طیف‌‌های مستقل از آن خود خواهد کرد.

اولادقباد مهمترین اولویت در مجلس دهم را ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، اهداف و اصلاح زیر ساخت‌های اقتصادی یکی از موضوعاتی است که باید پس از ورود به مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

وی حمایت از اقشار فرهنگی و ایثارگر را از اولویت‌های دیگر مجلس دهم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از تحکیم بنیان خانواده که مهمترین نهاد در رشد و کمال انسان است، بازنگری قوانین و مقررات مربوط، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارتقاع توانمندی‌های زنان مدیر و نخبه، توسعه و ساماندهی امور معیشتی با اولویت مشاغل برای زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و در واقع اصلاح برخی قوانین در جوزه زنان و خانواده و نهادینه شدن عدالت جنسیتی از دیگر مواردی هستند که باید در مجلس آتی به آن توجه ویژه‌ای داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس