کد خبر 552040
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
گروه فیلم و صوت- یک زن مسلمان بلژیکی صبح امروز در حالی که از خرید باز می گشت، توسط یک راننده نژادپرست زیر گرفته شد و به شدت آسیب دید.

یک راننده بلژیکی صبح امروز یک زن مسلمان را با خودرو خود زیر گرفت. در ویدئویی که در برخی رسانه ها منتشر شده است، چنین به نظر می رسد که راننده خودرو این اقدام وحشیانه را از روی عمد مرتکب شده است. چراکه این راننده پس از عبور از بین دو خودرو که در فاصله کمی از یکدیگر پارک کرده بودند و نیز موانع موقتی که پلیس به دلیل راهپیمایی اسلام ستیزان قرار داده بود، با سرعت به سمت خانم محجبه ای که در فاصله چند متری قرار داشت، به حرکت درآمد و پس از آنکه این خانم مسلمان را زیر گرفت از صحنه گریخت.

یکی از سرنشینان این خودرو نیز با موبایل خود از این صحنه فیلم گرفته است. این زن مسلمان یکی از ساکنین منطقه «مولن بیک» در شهر بروکسل بوده است. شاهدان عینی این ماجرا به رسانه ها اعلام کردند که زن مسلمان زنده بود ولی به شدت صدمه دید. موج جدید اسلام هراسی پس از چند انفجار انتحاری در برخی کشور های اروپایی و از جمله بلژیک، شکل جدیدی به خود گرفته است و به طور روزافزونی، شاهد اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان این کشورها هستیم.

{$sepehr_media_1452441_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    با کدوم چشم مسلحی این ویدئو رو دیدید که فهمیدید مصدوم یک بانوی مسلمان بوده...بنده که متوجه نشدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس