کد خبر 551412
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: دادن بازوبند کاپیتانی به دژاگه در دیدار با عمان تصمیمی بود که کادرفنی گرفت و همه باید به آن احترام بگذارند.

به گزارش مشرق، پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان که برتری شاگردان کی‌روش به پایان رسید این استنباط به وجود آمد که سیدجلال حسینی مدافع باتجربه تیم ملی با ناراحتی رختکن تیم ملی را ترک کرده است. این اتفاق همزمان شده بود با یکصدویکمین بازی ملی حسینی و این در حالی بود که در این دیدار اشکان دژاگه با بازوبند کاپیتانی به میدان آمد تا این استنباط به وجود بیاید که این موضوعات می‌تواند به همدیگر مرتبط باشد.

در خصوص اتفاقات اخیر گفت و گویی را با حسینی انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

پس از دیدار با عمان، این طور به نظر می‌رسید که با ناراحتی رختکن را ترک کرده‌ای؟
خسته بودم و چون یک مقدار مصدوم شده بودم این استنباط به وجود آمد که ناراحت هستم.

در خصوص بازی‌های ملی‌ات در این روزها حرف و حدیث زیادی به وجود آمده و برخی معتقدند که کم‌تر از 100 بازی انجام داده‌ای.
تا جایی که خودم می‌دانم این تعداد بازی ملی را در کارنامه دارم اما با این حال به یکی از دوستانم سپرده‌ام تا در این خصوص با جزئیات بیشتری به مطالعه بپردازد تا در نهایت بتوانم با مستندات در این خصوص به صحبت بپردازم. البته به اندازه‌ای تمرکزم روی تمرینات باشگاهی و ملی است و به قدری به موفقیت با این تیم‌ها فکر می‌کنم که دیگر فرصتی برای رسیدگی به این موضوعات ندارم.

با همه این تفاسیر قبل از دیدار با عمان از سوی فدراسیون فوتبال به خاطر 100 بازی ملی از شما تقدیر و تشکر شد.
درست است و به همین دلیل از کفاشیان و مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. در این دو بازی هم از سوی کی‌روش و بازیکنان تیم ملی سورپرایز شدم و هم از سوی رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال. به همین واسطه تشکر ویژه‌ای از این افراد دارم و امیدوارم که بتوانم بیش از پیش برای تیم ملی کشورم مفید باشم.

در خصوص دیدار با عمان هم صحبت می‌کنی. دیداری که با صعود تیم ملی ایران همراه شد.
بازی خوبی را انجام دادیم. عمان همواره حریف سختی برای ایران بوده و ما حدود 15 سال بود که این تیم را نبرده بودیم. در طول هفته خیلی خوب تمرین کرده بودیم و روی کارهایی که کادرفنی از ما خواسته بود تمرکز داشتیم. در این دیدار هم با تمرکز بالا شروع کردیم و در همان ابتدا 2 گل زدیم هرچند که می‌توانستیم بیشتر هم بزنیم اما چون تیم حریف خیلی عقب‌نشینی کرده بود و چشم به ضدحملات داشت توانستیم کار را کنترل کنیم.

در این دیدار با وجود اینکه در میدان بودی اما بازوبند کاپیتانی را دژاگه بست.
دادن بازوبند کاپیتانی به دژاگه در دیدار با عمان تصمیمی بود که کادرفنی گرفت و همه باید به آن احترام بگذارند.  این تصمیم قبلا هم در زمان حضور علی کریمی و جواد نکونام در تیم ملی گرفته شده بود. با این حال مهم ترین چیز موفقیت تیم ملی و همدلی بازیکنان است و بچه‌ها همگی برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند.

از این تصمیم ناراحت نشدی؟
مطمئناً ناراحتی دارد، اما تصمیمی بود که کی‌روش گرفت و بهتر است به آن احترام گذاشت، مانند خیلی از بازیکنان بزرگ که در گذشته این کار را کرده و به تصمیم کادرفنی تیم ملی احترام گذاشتند.

با این شرایط فکر خداحافظی از تیم ملی نیستی؟
خیر به این موضوع فکر نمی‌کنم. همه من را می‌شناسند. آماده رقابت با هر بازیکنی در هر شرایطی و در هر تیمی هستم و الان هم شرایطم خیلی خوب است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس