کد خبر 551402
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

لعیا عباس میرزایی مجری برنامه «خاطره» بیان کرد که پخش این برنامه بعد از نوروز هم ادامه دارد و برنامه‌های آن گسترده‌تر و بیشتر خواهد شد.

به گزارش مشرق، لعیا عباس‌میرزایی با اشاره به ادامه ساخت مجموعه «خاطره» در شبکه یک که خودش اجرا و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، گفت: این برنامه قرار است در سال جدید آخر هفته ها پنجشنبه ها و جمعه شب ها روی آنتن شبکه یک برود. این سری دوم برنامه «خاطره» است که در قالب برنامه نوروزی پخش شد و پخش آن ادامه دارد.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید پخش برنامه «خاطره» از سال ۹۴ آغاز شد و نوروز سال ۹۵ سری دوم آن با مروری بر برنامه های نوروزی شبکه یک روی آنتن رفت و با توجه به استقبال و پیامک های مردمی پخش آن همچنان ادامه پیدا می‌کند.

مجری «خاطره» با اشاره به تفاوت های این برنامه در سری دوم توضیح داد: «خاطره» در نوروز تنها به مرور برنامه های نوروزی دهه ۶۰ و ۷۰ شبکه یک اختصاص داشت اما بعد از این تمام برنامه ها در تمام قالب ها از جمله سرگرمی، مسابقه، مستند، فیلم سینمایی، سریال و... را شامل می شود و حتی به درخواست مردمی که خواستار برنامه های دیگر شبکه ها بودند بنای ما بر این است که از آرشیو دیگر شبکه ها در دهه ۶۰ و ۷۰ هم استفاده کنیم.

عباس‌میرزایی درباره استفاده از آرشیو دیگر شبکه ها و اینکه ممکن است دوباره برنامه‌های خاطره‌باز در شبکه های دیگر هم تولید شوند، یادآور شد: قطعا شبکه های دیگر هم همیشه به دنبال استفاده از برنامه های خاطره‌انگیز هستند و احتمال دارد بعد از پخش برنامه های آرشیوی شبکه هایشان خود، به پخش این آرشیوها اقدام کنند و به خاطره بازی بپردازند چون مردم برنامه های آرشیوی را دوست دارند.

وی درباره تولید «خاطره» در ایام نوروز عنوان کرد: ما حتی در عید هم درگیر ساخت، تدوین، ضبط و تهیه برنامه های آرشیوی و رساندن به پخش در شبکه یک بودیم. بعضی از تصاویری که در «خاطره» نوروزی پخش شد تاکنون پخش نشده بود و برای اولین بار در اختیار عوامل برنامه قرار گرفت. مثلا تصاویری که شب گذشته ۱۳ فروردین از سیزده به در سال ۵۸ نمایش داده شد تنها یک بار آن هم در همان سال ۵۸ پخش شد.

این تهیه کننده در پایان با اشاره به درخواست های مردم در پیامک های برنامه درباره پخش گزیده هایی از مجموعه های مهران مدیری در دهه ۷۰ بیان کرد: این مجموعه به آرشیو شبکه سه مربوط می شد ولی همانطور که گفته شد در طول سال قرار است به برنامه های شبکه های دیگر هم بپردازیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس