کد خبر 548266
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

مدیر شبکه افق از تدارک مستندها و ویژه برنامه‌های جذاب برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جواد رمضان نژاد با اشاره به اینکه شبکه افق علاوه بر سریال تلویزیونی مردان سایه مجموعه ای از مستندهای خوب تک قسمتی ایرانی و خارجی برای پخش در نظر گرفته است گفت: 4 قسمت از مسابقه فرمانده 3 برای روزهای پنجشنبه و جمعه در نوروز در نظر گرفته شده است و این مسابقه که با اقبال خوب مخاطبان نیز روبرو است قرار است بعد از نوروز ادامه یابد.

وی با اشاره به پخش مستند مسابقه "یک کار خوب" افزود: این مسابقه با موضوع اقتصاد مقاومتی قرار است از 13 فروردین از شبکه افق روی آنتن برود.

برخی برنامه های شبکه افق در ایام نوروز به این شرح است:   

شبکه افق ویژه برنامه های «فرمانده 3»، «بهاریه»، «مردان سایه»، «بگو بخند»، «کدبانو»، «از رودخانه تا دریا»، «جایی که نمی‌شناختیم»، «تهران تقاطع سئول»، «هوای تازه»، «سفری دیگر»، «خانه ما» و «دیدار» را برای ایام نوروز تدارک دیده است. 

برنامه ترکیبی «بهاریه» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی با موضوع گفتگو با مادران شهدا در 13 برنامه 5 دقیقه ای هر روز از شبکه افق روی آنتن می رود. 

سریال تلویزیونی «مردان سایه» محصول سال 2011 میلادی به فساد سیاسی و اخلاقی در کشور فرانسه می پردازد.

این سریال 12 قسمتی به مدت 52 دقیقه روزهای زوج پخش می شود. 

برنامه ترکیبی «بگو بخند» به کارگردانی محمدرضا شفاه و تهیه کنندگی حوزه هنری با موضوعات طنز در قالب استندآپ در 10 قسمت 5 دقیقه ای هر روز پخش می شود. 

برنامه ترکیبی «کدبانو» در 10قسمت 20 دقیقه‌ای به کارگردانی و تهیه کنندگی هاشم تفکری، هرروز از شبکه افق پخش می شود.

پخت و معرفی شیرینی مناطق مختلف در خانواده شهدا و ذکر خاطره ای از شهیدان موضوع این برنامه در ساختار مستند است. 

مستند «از رودخانه تا دریا» به کارگردانی و تهیه کنندگی سامان لطفیان در 6 قسمت30 دقیقه ای با موضوع آشنایی با زندگی مردم در مسیر رودخانه های ایران و جغرافیا و فرهنگ اطراف رودخانه ها در ایام نوروز روی آنتن می رود. 

مستند «جایی که نمی شناختیم» به کارگردانی و تهیه کنندگی یاسر عرب در 10قسمت 5 دقیقه ای هر روز پخش می شود. اماکن مسافرتی ناشناخته با هدف شناساندن زیبایی های کمتر دیده شده ایران و معرفی ابنیه ناشناخته تاریخی و رصد اجمالی بیم ها و امیدهای محیط زیستی و منابع طبیعی مناطق بکر بویژه استان های جنوبی کشور در این برنامه معرفی می شوند. 

مستند «راهیان نور» به تهیه کنندگی محمد حبیبی در 4برنامه 26 دقیقه ای در گفتگو با فعالان راهیان نور، تاریخچه این حرکت فرهنگی را به تصویر کشیده می کشند. 

مستند «تهران تقاطع سئول» به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی مجید عزیزی در 10قسمت 26 دقیقه ای هر روز به تاریخچه صنعت خودرو در ایران می پردازد. 

برنامه ترکیبی «هوای تازه» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی وفایی زاده در نوروز 95 روزهای پنجشنبه به مدت 52 دقیقه پخش خواهد شد. در هر برنامه یکی از افرادی که در کشور فعالیت خاص در حفظ محیط زیست دارند در قالب گزارش معرفی و موضوع برنامه به بحث گذاشته می شود. 

(سری جدید) مستند «سفری دیگر» به تهیه کنندگی رضا فرهمند در ایام نوروز در 4قسمت 26 دقیقه ای پخش می شود. 

این برنامه روایت گر زندگی گردشگران جوانی است که در ایران دست به تجربه های منحصر به فرد می زنند. 

برنامه اذانگاهی «قرار» با موضوع ترویج سبک زندگی دینی که مهدی دزفولی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد هر روز به مدت  56 دقیقه روی آنتن می رود. 

مستند مسابقه‌ «خانه ما» با رویکرد مصرف بهینه در خانواده، به کارگردانی حسام اسلامی و تهیه کنندگی مهدی مطهر به مدت 48 دقیقه پخش خواهد شد.

مستند هفت قسمتی «دیدار» به تهیه کنندگی احمد جان میرزائی با موضوع شعرای فارسی زبان هند و پاکستان در ایام نوروز پخش می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس