کد خبر 551154
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض به خانواده‌های داری ۳ معلول به بالا خبر داد و گقت: ۹۰ خانواده از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا اسدی با اشاره به طرح حمایت(معیشتی؛درمانی و توانبخشی) از خانواده‌های دارای ۳ معلول به بالا، اظهار داشت:‌طبق آمار ۳۰۰ خانوار در استان تهران دارای ۳ معلول به بالا هستند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی مددکاران سازمان، مشخص شد که ۹۰ خانوار از ۳۰۰ خانواده دارای ۳ معلول به بالا در شرایط بحرانی قرار دارند.

اسدی بیان کرد: خانواده‌های اشاره‌شده از نظر مسکن، تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی و توانبخشی و همچنین سطح درآمد، در شرایط مناسبی قرار ندارند و به همین جهت بنا داریم برای هر خانواده حداقل ۵۰ میلیون تومان، به صورت کمک بلاعوض پرداخت کنیم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: در سال گذشته ۱۵ خانواده از ۹۰ خانواده اشاره‌شده مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض را دریافت کردند و امسال نیز تا پایان سال مابقی ۷۵ خانواده را از این تسهیلات، برخوردار خواهند شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    یکی از اقوام ما زایمان کرد من دوبار بچشو دیدم متوجه شدم عقب مانده ی ذهنی ست این بچه مثل دسته گل میمونه . علاوه بر هزینه های درمان از نطر روحی هم اطرافیانش میریزن بهم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس