کد خبر 551101
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

پایگاه خبری اتریش مدعی شد که علت لغو سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور رد درخواست تهران برای جلوگیری از برگزاری تجمع ضدایرانی در وین بوده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری لوکال اتریش مدعی شد که درخواست ایران از اتریش برای ممانعت از برگزاری یک تجمع ضد ایرانی در وین و رد این درخواست از سوی مقامات اتریشی علت لغو سفر رئیس جمهوری ایران به وین بود.

روحانی قرار بود دو روز پیش در راس یک هیات عالیرتبه سیاسی و اقتصادی عازم اتریش شود و با مقامات این کشور دیدار و رایزنی کند. سایت ریاست جمهوری ایران علت لغو این سفر را مسائل امنیتی عنوان کرده است.

هاینس فیشر رئیس جمهوری اتریش در مصاحبه با شبکه بی بی سی از لغو سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به وین ابراز ناخرسندی کرد اما تاکید کرد که روابط دو طرف قوی باقی خواهد ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    تو کشورهای اروپایی فقط با اتریش یه رابطه مختصری داشتیم که از بی تدبیری... نابود شد
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    تفاوت را احساس کنید الان اگه ابریزان بود با وجود استقبال با گوجه و سیب زمینی باز هم میرفت
  • مریم ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    سازمان قاتلین خلق ایران مگر هنوز سرپا هستند؟؟ با اون همه جنایتی که علیه مردم بی پناه انجام دادند واقعا" چطور می توانند خودشان را ناجی ایران وایرانیان بدانند؟؟ جمعیتی که دستش به خون تعداد زیادی از مردم بی گناه آلوده است درمیان مردم ایران جایی وجایگاهی ندارد!!! اونهایی هم که به این جمعیت مزخرف می پیوندند یا از سرنادانی وحماقت محض است یا بخاطر منافع ومطامع صرفا" شخصی !!! باکشتن حداقل 20 هزارنفر از مردم بی گناه می خواستند چه چیزی را اثبات کنند یا به چه نتیجه ای برسند؟؟؟ سازمان قاتلین خلق دشمن ایران وایرانی هستند. خاک بر سرشون که باصدام وحزب بعث هم همکاری کردند وتعداد زیادی از مردم ایران را به خاک وخون کشیدند!!! اونها با شعار برضد افراطی گری اسلامی می خواستند به چه نتیجه ای برسند؟؟؟ خودشون افراطی گری را درحق مردم ایران به اوج نرساندند؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس