کد خبر 551048
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: 600 نفر از آتش‌نشانان در 250 نقطه مشخص شده حضور دارند تا در هنگام حوادث بتوانند به موقع امداد رسانی کنند.

به گزارش مشرق، جلال ملکی درباره آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز 13 فروردین (روز طبیعت) اظهارداشت: با توجه به حضور شهروندان در طبیعت، 121 ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل است.

وی افزود: آتش نشانان در 250 نقطه شهر تهران از جمله بوستان‌ها و حریم‌ها مستقر شده‌اند و 250 دستگاه خودرو و موتور سیکلت آتش‌نشانی نیز در محل‌های مشخص شده مستقر شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: 600 نفر از آتش‌نشانان در نقاط مشخص شده حضور دارند تا در هنگام حوادث بتوانند به موقع امداد رسانی کنند.

ملکی افزود: شهروندان در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه 125 و یا اکیپ‌های آتش‌نشانی مستقر شده اعلام کنند.

ملکی تاکید کرد: شهروندان برای حضور در طبیعت، بوستان‌ها و جنگل‌های مشخص شده را انتخاب کنند و از حضور در زمین‌های زراعی و کشت‌زارها بپرهیزند.

وی تاکید کرد: متأسفانه در این روز شاهد عدم رعایت نکات راهنمایی و رانندگی هستیم و خودروها در چند لایه پارک می‌شوند که این اقدام موجب کند شدن خدمات‌رسانی در هنگام حادثه است لذا تقاضا می‌شود خودروها به صورت منظم پارک شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس