کد خبر 550767
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

فرمانده پلیس‌ راه شرق استان تهران از بازگشایی و پاکسازی محور هراز خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده احتمال انسداد مجدد محور وجود دارد.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی با اشاره به بازگشایی محور هراز اظهار داشت: محور هراز که به علت وقوع سیلاب از صبح امروز مسدود شده بود، ظهر بازگشایی شد.

وی ادامه داد: اکنون ترافیک در محور هراز نیمه‌سنگین است و با توجه به لغزنده بودن جاده‌، تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس‌ راه شرق استان تهران بیان کرد: اکنون بارش باران در محور هراز و بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.

محبی با اشاره به اینکه بارش باران از شب گذشته تاکنون ادامه داشته، گفت: احتمال انسداد دوباره محور هراز وجود خواهد داشت.

وی افزود: ادامه بارش‌ها بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، ریزش کوه و وقوع سیلاب علت مسدود شدن مجدد محور هراز خواهد بود.

فرمانده پلیس‌ راه شرق استان تهران تصریح کرد: اکنون محور هراز به طور کامل پاک‌سازی شده است و مشکلی در تردد خودروها وجود نخواهد داشت.

محبی با بیان اینکه به علت بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه، جاده‌ها لغزنده هستند، اضافه کرد: با توجه به اینکه بارش باران و برف تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، به مسافران توصیه می‌کنیم از انتخاب جاده‌های کوهستانی برای سفر خودداری کنند.

وی گفت: خوشبختانه حادثه خاصی در محور وجود نداشته است و اکنون با توجه به پاک‌سازی این جاده، مسافران می‌توانند از این مسیر تردد کنند.

فرمانده پلیس‌ راه شرق استان تهران تأکید کرد: رانندگان از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند و با توجه به نکات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و وسایل ایمنی و گرمایشی همچون زنجیر چرخ، پوشاک گرم، مواد غذایی و ... به همراه داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس