مارک کرک سناتور جمهوری خواه از اجرای برنامه ای در کنگره برای جلوگیری از دسترسی ایران به بانک‌های آمریکایی خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از آسوشیتدپرس، یک سناتور عضو حزب جمهوری خواه آمریکا از دسترسی ایران به بانک های آمریکایی از طریق کشور هنگ کنگ انتقاد کرد و خواستار پیگیری این پرونده شد.

مارک کرک جمهوری‌خواه از اجرای برنامه‌ای در کنگره برای جلوگیری از دسترسی ایران به بانک های آمریکایی خبر داد.

وی گفت: اقدام دولت اوباما برای رفع تحریم های بانکی ایران غیر قانونی است و تمام تلاش خود را برای لغو این اقدامات انجام خواهد داد.

عنوان این برنامه کنگره در تلاش برای منع دولت اوباما در اجازه دسترسی ایران به بازار آمریکا است.

سناتور مارک کرک در این باره به نشریه فری بیکن گفته است هرنوع تلاش دولت در اجازه دستیابی ایران به نهادهای مالی حمایت از تروریسم محسوب می شود.

کرک به قانونی موسوم به قانون ویژه ملی آمریکا بخش ۳۱۱ اشاره می کند که طبق آن ایران نمی‌تواند با سازمان های مالی آمریکا ارتباط داشته باشد.

وی ادعا می‌کند اقدام دولت آمریکا برای لغو تحریم‌ها این قانون را نقض می‌کند.

این سناتور جمهوریخواه در ادامه ادعا می‌کند در نظام مالی ایران پولشویی حاکم است و دسترسی ایران به بانک های آمریکایی در هنگ کنگ، نقض قوانین آمریکا است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    مرگ بر سياستمداران رياكار امريكا
  • mehramrafati ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    نظم نوین جهانی این اجازه را به شیطان بزرگ میدهد که از تروریسم دولتی اسراییل حمایت همه جانبه کند و ملت بزرگ ایران را که از مظلومان دفاع میکند اینگونه زیر تیغ بگذارد. چگونه میشود با این کشور مستکبر کنار آمد؟!!!!! مرگ بر تروریست و تروریسم و آپارتاید
  • علی ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    گاوچران های آمریکایی ی کابوی های قاتل حالا شدند دزدهای دولتی ،، در روز روشن اموال ایرانیان را مصادره میکنید ! به خداوندی خدا.........ظلم پایدار نمی ماند ....می بینم روزی را که یانکی ها به سزای اعمالشان برسند .....این روز دور نیست...اگر رهبرم اشاره کند ....حق یانکی ها را درمقابل لانه هایشان کف دستشان می گذاریم .....یدالله فوق ایدیهم ...
  • یوسف بهلولی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    با سلام بقول حامد خودمون همش فتوشاپه ، اصلا میخوان دوباره تحریم های بیشتر بکنن تا موشکی و..... رو بکشونن پای میز مذاکره حالا این رنگ رو ریختن ولی کور خوندن پوزشون رو مثل سگ به خاک میمالیم.
  • علیرضا صفری ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    مرگ برآمریکای جنایتکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس