کد خبر 550605
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن گفت : بلیت قطار در بیشتر مسیرهای ریلی حتی مشهد-تهران موجود است.

به گزارش مشرق، مرتضی جعفری گفت : بیش از یک میلیون و 60 هزار مسافر نوروزی با قطار از 25 اسفندتا روز یکشنبه در قالب طرح نوروزی جابه‌جا شده اند و روزانه 210 رام قطار برای جابه‌جایی مسافران نوروزی تردد می کند.

جعفری درباره آمار جایه‌جایی مسافران طرح نوروزی که از 25 اسفند تا 15 فروردین است ، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین‌ماه آمار جابه‌جایی مسافران قطارهای نوروزی با سال گذشته برابری داشته است.

مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن ادامه داد: به طور متوسط روزانه 210 رام قطار در شبکه ریلی کشور در طرح نوروزی برای جابه‌جایی مسافران سیر و حرکت داشته‌ و تا پایان روز یکشنبه حدود 2730 رام قطار در شبکه ریلی کشور تردد کرده است.

وی با یادآوری اینکه در طرح نوروزی امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته بیشترین مسافر برای مسیر تهران-مشهد بوده است ، افزود: برای برگشت مسافران نیز بلیت قطار در بیشتر مسیرهای ریلی حتی مسیر مشهد-تهران نیز موجود است که مسافران برای تهیه بلیت می‌تواند با مراجعه به دفاتر فروش بلیت یا سامانه یکپارچه فروش بلیت شرکت راه‌آهن نسبت به خرید بلیت مورد نظر خود اقدام کنند.

جعفری تأکید کرد: در طرح نوروزی هیچ قطار فوق‌العاده‌ای برای مسیر هیچ یک از مسیرها در نظر گرفته نشد و قطارهای مسافری بر اساس اعلام برنامه‌قبلی و به صورت برنامه‌ای در دوره نوروز در شبکه ریلی سیر و حرکت داشتند.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره تأخیرهای قطارهای نوروزی توضیح داد: وضع تأخیر قطارهای مسافری طرح نوروزی امسال در مقایسه با سال گذشته از وضع بهتری برخوردار بوده به طوریکه تأخیرهای طول سیر 45 درصد کاهش داشته و تأخیر حرکت از مبدأ نیز به میزان حداقلی یعنی حدود 40 ثانیه رسیده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس