کد خبر 550333
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت: در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: ترافیک در محورهای مواصلاتی هزار، فیروزکوه و امام رضا(ع) نیمه‌سنگین است.

وی افزود: بار رفت و برگشت در هراز و فیروزکوه در هر دو طرف به سمت تهران و شمال نیمه‌سنگین بوده و با بارش باران در تمام محورها و بارش برف در ارتفاعات هراز و منطقه گدوک جاده فیروزکوه به حجم ترافیک افزوده شده است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه گره ترافیکی در محورهای شرق این استان وجود ندارد، ادامه داد: باران در تمام محورها به شدت ادامه دارد و این باعث لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده است.

محبی تصریح کرد: مدیریت زمان در سفر مسافران نوروزی کم بوده و بار برگشت و رفت به سمت شمال کشور نیمه‌سنگین و در برخی نقاط سنگین بوده که لازم است تا مسافران اگر اجباری در سفر ندارند، سفر خود را به زمانی موکول کنند که شرایط آب و هوایی و همچنین ترافیک کمتری در جاده‌ها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر مسافران با اجبار سفر خود را آغاز کردند، تجهیزات زمستانه و ایمنی همچون زنجیر چرخ، پوشاک، باک بنزین پر و ... را تأمین کنند؛ همچنین با سرعت مطمئنه حرکت و مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز رعایت کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حادثه خاصی در محورهای شرق این استان رخ نداده است، گفت: به دلیل حضور مستمر اکیپ‌های پلیس راه به صورت شبانه‌روزی در محورها و همکاری خوب رانندگان قانون‌مند، حادثه خاصی به وقوع نپیوسته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس