کد خبر 550235
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز پس از پنج ساعت انسداد بازگشایی شد، گفت: اکنون ترافیک از آمل به سمت رودهن سنگین بوده و محور هراز یک‌طرفه نشده است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی دقایقی پیش با اشاره به بازگشایی محور هراز اظهار کرد: اکنون محور هراز باز و تردد در حال انجام است.

وی یادآور شد: محور هراز از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز به علت ریزش کوه در محدوده پلور شهرستان آمل و ترافیک سنگین، از سمت رودهن مسدود شده بود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: با توجه به بارش شدید برف، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در محور هراز انجام شده است و اکنون شاهد بارش خفیف باران در این محور هستیم.

محبی با اشاره به اینکه ترافیک از مازندران به سمت تهران بسیار سنگین است، بیان کرد: خوشبختانه تردد برقرار است و مشکلی در محور هراز وجود ندارد.

وی اضافه کرد: محور هراز یک‌طرفه نشده است و تردد به صورت رفت و آمد انجام می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران توصیه کرد: با توجه به لغزندگی سطح جاده، از رانندگان می‌خواهیم که نسبت به رعایت فاصله طولی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    در گذشته براي جلوگيري از ريزش هاي نا بهنگام، جاده را سه روز مي بستند و در محل هائي که سابقه ريزش داشت توپ در مي کردند (البته بدون گلوله) و حتي در بعضي جاها بالگرد ميبردند تا اين ارتعاشات باعث ريزش سنگ هاي سست بشود. اين کار جلوي تلفات انساني را تا حد زيادي ميگيرد، پيشنهاد ميکنم مسئولين اين روش را مد نظر بگيرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس