امام‌جمعه موقت تهران گفت: روزنه‌ای که دشمن می‌خواهد ضربه بزند روزنه اقتصادی بوده، نامگذاری سالیان اخیر از سوی مقام معظم رهبری هم مرتبط با همین موضوع بوده است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه ویژه‌برنامه آرامش بهاری اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سال است که تأکید ویژه‌ای بر مسئله اقتصاد مقاومتی دارند، روزنه‌ای که دشمن می‌خواهد ضربه بزند روزنه اقتصادی بوده و نامگذاری سالیان اخیر از سوی ایشان هم مرتبط با همین موضوع بوده است.

وی افزود: ایشان به درستی به این واقعیت رسیدند که درمان مشکلات در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد مقاومتی در شعار و تأیید دیده شد اما در اقدام و عمل جایش خالی بود، هرچند که اقداماتی صورت پذیرفت اما کارگشا و سازنده نبود و مقدمات تحقق این مهم را فراهم نکرد.

امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با این نامگذاری خواستند تا این شعار در زندگی مردم نمایان باشد و در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی هم 10 راهکار سازنده و ثمربخش را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بیان فرمودند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: به فرموده ایشان مراکز تولید و کارخانجات تعطیل شده یا کم‌کار شده باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها احیاء شوند و ایشان در این رابطه خواستار گزارشی از سوی مسئولان امر در پایان سال جاری شدند.

وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل مردم و مسئولان محقق می‌شود و این ملت می‌تواند در عرصه اقتصادی استوار و سربلند بایستد و به خواسته‌های به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس