عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه دور اول انتخابات نشان داد که اصولگرایان حرفی برای گفتن در مجلس دارند گفت: اصلاح‌طلبان در حال وزن‌کشی مجلس آینده‌اند و اگر عددی نداشته باشند محکوم به رای اکثریت اصولگرایان خواهند بود.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موئلفه اسلامی، با بیان اینکه رئیس مجلس را اقلیت یا اکثریت و یا توافق بین فراکسیون‌ها نشان می‌دهد اظهار داشت: دور اول انتخابات مجلس نشان داد اصولگرایان حرفی برای گفتن و اکثریت دارند و اگر در مرحله دوم نیز همین اتفاق بیفتد قاعدتا لاریجانی رئیس مجلس خواهد بود.

وی در ادامه پیرامون حمایت جریان‌های سیاسی از لاریجانی برای ریاست مجلس خاطر نشان کرد: اگر صحبتی با آقای لاریجانی قبل از انتخابات شده باشد از طرف جریان نزدیک به دولت بوده است که در اغلب شهرها تعامل با دیدگاه لاریجانی داشته است و همین باعث اقبال بیشتر ایشان برای ریاست مجلس آینده است.

انبارلویی با بیان اینکه عدد تعیین کننده رئیس آینده مجلس خواهد بود نه مواضع سیاسی قبل از انتخابات گفت: اصلاح‌طلبان در حال وزن‌کشی هستند تا ببینند عدد بالایی دارند یا نه که اگر عدد داشتند آقای عارف گزینه آنها است و اگر اکثریتی نداشته باشند محکوم به رای اکثریت اصولگرایان خواهند بود.به نظر من اصولگرایان نیز در انتخاب رئیس لاریجانی را ترجیح می‌دهند و یکپارچه به او رای خواهند داد.

وی در پایان افزود: حامیان دولت نیز دلیل منطقی برای مخالفت با لاریجانی ندارند مگر اینکه بخواهند بر خلاف دیدگاه‌های خودشان عمل کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس