دبیرکل سازمان بدر در سخنانی اعلام کرد که عراق به دست مردم عراقی در همه بخش ها آزاد می گردد و همچنین نابودی داعش نیز به دست خود عراقی ها صورت خواهد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر طی سخنانی اعلام کرد که هدف وی از سفر به استان کرکوک هماهنگی با دولت اقلیم کردستان و عملیات مشترک برای بیرون راندن داعش از منطقه تازه است.

بر اساس این گزارش العامری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی میان همه نیروهای عراقی تنها راه برای نابودی تروریست های داعش محسوب می شود.

وی افزود: پیش از این با ایجاد هماهنگی میان الحشد الشعبی، پیشمرگه، ارتش عراق و نیروهای محلی موفق شدیم منطقه آمرلی و ینکجه در الطوز را آزاد کنیم و همچنین در پی هماهنگی با پیشمرگه توانستیم طی ۸ ساعت السعدیه و جلولاء را آزاد کنیم و داعش را از آنجا بیرون کنیم.

العامری در ادامه عنوان کرد: عراق به دست مردم عراقی در همه بخش ها آزاد می گردد و همچنین نابودی داعش نیز به دست خود عراقی ها صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است پیش از این تروریست های داعش برای دومین بار از گازهای سمی در حمله به منطقه «تازه» واقع در کرکوک استفاده کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس