فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) همدان گفت:سپاه و بسيج در حال حاضر با هدايت رهبر معظم انقلاب فضاي مجازي را به تسخير درآورده است و قدرت سايبري دشمن را تا حد بسيار زيادي از كار انداخته است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، عبدالرضا آزادي ظهر امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه همدان با اشاره به نزديك شدن روز پاسدار در كشور اظهار داشت: بنبانگذار كبير انقلاب، سوم شعبان را به عنوان روز پاسدار برگزيده ‌است چرا كه در اين روز امام سوم شيعيان با تقديم خون خود الگوي تمام عيار و الهام بخشي را به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي معرفي كرده‌ است.
وي افزود: بر طبق نظر امام و اصل 150 قانون اساسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حافظ دستاوردهاي انقلاب و پاسدار نظام است كه در اين راستا تهديدات انقلاب را شناسايي و بر ضد آن عمل مي‌كند.
فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) همدان با تأكيد بر اينكه انقلاب اسلامي راهي جديد به سوي بشريت گشوده است، ابراز داشت: تهديدات سپاه، تهديدات انقلاب و فرصت‌هاي سپاه فرصت‌هاي انقلاب است.
وي ابراز داشت: انقلاب اسلامي با تكيه بر تعاليم ديني و ارزش‌هاي انساني شرق و غرب را كنار زد و عرصه جديدي را براي رشد و تعالي بشر به سوي قرب الهي گشود.
آزادي با اشاره به فعاليت گروهك‌هاي ضد انقلاب خاطرنشان كرد: استكبار جهاني با كمك ايادي خود و همچنين گروه‌هاي تروريستي درصدد ترور شخصيت‌هاي اصلي نظام برآمد كه در سال جاري شاهد سالگرد 30 سال شهداي ترور هستيم.
وي ادامه داد: به شهادت رساندن شهداي محراب، شخصيت‌هاي تراز اول نظام و برپايي غائله‌هاي كردستان، گنبد و خلق عرب از توطئه آمريكا و غرب در اوايل انقلاب به شمار مي‌آيد.
فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) همدان گفت: با گذشت دو سال از پيروزي انقلاب 17 هزار نفر قرباني ترور و كينه توزي گروهك‌ها و منافقان شدند كه 12 هزار نفر از اين تعداد از شخصيت‌هاي با ارزش كشور محسوب مي‌شوند.
وي افزود: سپاه پاسداران با تشكيل يگان حفاظت شخصيت‌ها و يگان حفاظت هواپيماها نقشه دشمنان نظام را در همان اوايل پيروزي انقلاب نقش بر آب كرد.
آزادي خاطرنشان كرد: با آغاز جنگ تحميلي و كمك‌هاي مالي و نظامي كشورهاي غربي به ارتش عراق، سپاه پاسداران در كنار ساير نيروهاي مسلح در مرزهاي كشور ظاهر شد و با ابتدايي‌ترين سلاح و تجهيزات در مقابل دشمنان ايستادگي كرد.
وي همچنين يادآور شد: 2 هزار و 870 روز نبرد در جبهه‌هاي حق عليه باطل، 95 عمليات بزرگ،‌ كوچك و متوسط و آزاد سازي 10 هزار كيلومتر از خاك ايران از دستاوردهاي سپاه و ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس به شمار مي‌آيد.
فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) همدان ابراز داشت: در طول 200 سال گذشته هرگاه جنگي عليه اين كشور تحميل مي‌شد بخش زيادي از خاك ايران به دست مستكبران مي‌افتاد كه سرانجام دفاع مقدس به اين غائله پايان داد و اجازه نداد كه يك وجب از سرزمين‌هاي كشور اشغال شود.
وي تأكيد كرد: اگر جوانان لبنان، فلسطين و ساير كشورهاي مسلمان‌نشين در مقابل صهيونيست و تفكر آمريكايي ايستادگي مي‌كنند به خاطر هشت سال دفاع مقدس و ايستادگي براي اعتلاي دين است.
آزادي گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در طول هشت سال دفاع مقدس نقش مكمل را ايفا مي‌كرد و در حال حاضر نيز با تمام قوا در خدمت حفظ نظام و دستاوردهاي انقلاب است.
وي در خصوص جريان برانداز غرب موسوم به جنگ نرم خاطرنشان كرد: در دو دهه گذشته آمريكا و صهيونيست با صرف ميليون‌ها دلار جنگ نرم را بر كشور ما تحميل كرده‌اند كه نتيجه اين جنگ متزلزل شدن اراده‌ها و نابودي سنگرهاي اعتقادي و ايماني فرد است.
فرمانده سپاه انصارالحسين (ع) همدان اظهار داشت: در حال حاضر كشور ما از 2 هزار شبكه ماهواره‌اي 600 شبكه را دريافت مي‌كند كه به طور اختصاصي 100 شبكه فارسي زبان عليه آرمان‌هاي ديني و انقلابي مشغول به پخش برنامه هستند.
وي اضافه كرد: نفوذ در دولت سازندگي، ايجاد انحراف در مسير دولت، ايجاد شكاف طبقاتي، نفوذ در دولت اصلاحات و انحراف فرهنگي مردم از جمله فعاليت‌هاي سران استكبار در قالب جنگ نرم است.
آزادي افزود: سپاه و بسيج در حال حاضر با هدايت رهبر معظم انقلاب فضاي مجازي را به تسخير درآورده است و قدرت سايبري دشمن را تا حد بسيار زيادي از كار انداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس