کد خبر 547923
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

طی 7 ماه گذشته واردات تلفن همراه در پاکستان 39 درصد افزایش داشته و رقمی بالغ بر 43 میلیون و 32 هزار و 76 دلار را به خود اختصاص داده است.

جولان موبایل‌های چینی در بازاربه گزارش مشرق، طی 7 ماه گذشته واردات تلفن همراه در پاکستان 39 درصد افزایش داشته و در یک سال گذشته رشد 10 درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش پاکستان به ارزش 43 میلیون و 32 هزار و 76 دلار گوشی تلفن همراه وارد کرده است که بخش مهمی از واردات این کشور است.

تلفن همراه ساخت چین بیشترین حجم واردات گوشی همراه در پاکستان را به خود اختصاص داده است.

تلفن همراه چینی به علت قیمت ارزان و امکانات منحصر به فرد مورد توجه مردم قرار گرفته تا جایی که برخی مغازه‌های موبایل فروشی روی سر در یا ویترین مغازه خود می‌نویسند گوشی همراه چینی با نازلترین قیمت موجود است.

اپراتورهای تلفن همراه در پاکستان به منظور رقابت با یکدیگر قیمت گوشی ها را کاهش داده و به تعویض گوشی های قدیمی با جدید روی می آورند و همچنین بازار خرید و فروش گوشی های تلفن همراه ارزان قیمت ساخت چین در پاکستان بشدت داغ شده است.

تولید کنندگان چینی با کپی سازی از روی گوشی های تلفن همراه ساخت شرکت های بزرگ و چند ملیتی ، از فروش خوبی برخوردارهستند و به گفته فعالان بازار تلفن همراه ، تجارت گوشی ساخت چین روز به روز رونق بیشتری می‌یابد.

بیشتر گوشی های تلفن ساخت چین از لاهور وارد بازار شده و مورد استقبال کاربران کم درآمد که خواهان گوشی های متنوع با قیمت پایین هستند، قرار می گیرد و اگرچه این گوشی ها فاقد گارانتی هستند و بعضی از آنها ظرف چند روز دچار اشکال می شوند ، با این حال کاربران به دلیل گران بودن نسخه اصلی این گوشی ها نسخه های کپی شده و ارزان قیمت چینی را خریداری می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس