مدیر سوره مهر الکترونیک از تولید ۷۰۰ عنوان کتاب الکترونیک در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بخش از انتشارات سوره مهر در سال 94 گفت: یکی از فعالیت‌های بخش سوره مهر الکترونیک به تولید کتاب‌های الکترونیک اختصاص داشت که در سال جاری نیز فعالیت‌ها در این زمینه ادامه داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد 700 عنوان کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت الکترونیکی تولید و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است. این دسته از کتاب‌ها از طریق نرم‌افزار اختصاصی سوره مهر، نرم‌افزار فراکتاب، طاقچه، خط، کتابراه و ایرانسل قابل دریافت است.

نادری از انتشار تعدادی از کتاب‌های سوره مهر در آمازون در سال جاری نیز خبر داد و افزود: تاکنون تعداد 75 عنوان کتاب با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ژانرها و قالب‌های گوناگون بر روی سایت آمازون و گوگل‌بوک قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال از این آثار افزود: هدف از قرار دادن این کتاب‌ها در سایت‌هایی مانند آمازون و گوگل‌بوک، تسهیل در دسترسی به این قبیل کتاب‌ها برای مخاطبان است. طبق آماری که تاکنون اعلام شده، کتاب‌های «نورالدین پسر ایران» و «زیتون سرخ» بیشتری مخاطب را از میان تمامی عناوین داشتند.

مدیر سوره مهر الکترونیک در ادامه از رونمایی نسخه جدید از سایت انتشارات سوره مهر خبر داد و یادآور شد: چهره بصری سایت بازطراحی شده و آماده است. فعلاً مشغول رفع یک‌سری از نواقص هستیم که امیدواریم در نمایشگاه کتاب تهران بتوانیم از این نسخه جدید رونمایی کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس