کد خبر 547296
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

سرپرست شبکه دامپزشکی تکاب از معدوم‌سازی 3 هزار کیلوگرم گوشت قرمز در تکاب طی سال جاری خبر داد.

 به گزارش مشرق، احمد بهرامی سرپرست شبکه دامپزشکی تکاب، اظهار داشت: نظارت و بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در راستای حفظ سلامت شهروندان در شهرستان تکاب عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام گرفته است، تصریح کرد: در این راستا با نزدیک شدن به ایام نوروز با افزایش میزان تقاضا برای خرید اقلام پروتئینی، شاهد افزایش این بازرسی و نظارت‌ها هستیم.

سرپرست شبکه دامپزشکی تکاب با بیان اینکه در این خصوص با افراد متخلف به صورت جدی برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال 125 تن گوشت قرمز در این شهرستان مورد بازرسی بهداشتی دامپزشکی شهرستان تکاب قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به تعداد بازرسی به عمل آمده در این زمینه، اعلام کرد: 764 نوبت بازرسی از مراکز تولید، عرضه و نگهداری و حمل گوشت قرمز، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و کشتارگاه‌ها در این شهرستان به عمل آمده است و این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

بهرامی با بیان اینکه انواع فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان معدوم می‌شود، ادامه داد: با بازرسی‌های به عمل آمده آن دسته از گوشت‌های تاریخ گذشته، غیربهداشتی و گوشت‌هایی که فاقد مجوز دامپزشکی هستند مورد شناسایی قرار گرفته و سپس معدوم می‌شوند.

سرپرست شبکه دامپزشکی تکاب با اشاره به میزان گوشت معدوم شده طی سال جاری در تکاب، اظهار داشت: امسال 3 هزار کیلوگرم گوشت قرمز در تکاب به دلیل عدم تطابق با موازین بهداشتی معدوم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس